معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان:

تولید محتوای فاخر در کنگره شهدا ضرورت دارد

جلسه کمیته رسانه وتبلیغات کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس استان گیلان ظهر امروز در سالن اجتماعات صدا و سیما گیلان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۰۸
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

تولید محتوای فاخر در کنگره شهدا ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان در این جلسه با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص تولیدات چند رسانه ای از جمله ،مینی سریال ، فیلم کوتاه و مستند و تولیدات گرافیکی در سطح های مختلف و اطلاع رسانی مطلوب در سطح استان اظهار کرد: در حال حاضر باید تولیداتی در سطح عموم جامعه داشته باشیم، زیرا مخاطبان ما از رده های سنی مختلف در جامعه هستند و باید به دنبال اثری گذاری ویژه در این بخش باشیم .

 

وی با تاکید بر اینکه کشور ما در حال حاضر در جنگ رسانه ای چند جانبه ای قرار دارد افزود: باید در زمینه تولیدات رسانه ای و فرهنگی و اجرای کنگره هشت هزار شهید ، همه ادارات ،مدیریت ها و نهادها به صورت جهادی پای کار باشند. 

تولید محتوای فاخر در کنگره شهدا ضرورت دارد

در این جلسه تقی ربانی مدیرکل صدا و سیما استان گیلان نیز از آمادگی صدا و سیما برای بسیج شدن در راستای تولیدات رسانه ای گفت و تصریح کرد: خدمت به شهدا توفیقی است که می بایست با جان دل آنرا به نحو احسن انجام دهیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار