خبرهای داغ:
حجت الاسلام غلامی عنوان کرد: ۵۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه های مقاومت استان و مربیان طرح های تربیتی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان به مشهد مقدس اعزام می شوند. 
کد خبر: ۹۵۶۵۰۵۹
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

قزوین_ حجت الاسلام محمد غلامی مسوول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به کسب رتبه اشراف از سوی معاونت تعلیم و تربیت استان در سال‌جاری بیان کرد: در بخش اشراف در ۳ ماهه دوم سالجاری معاونت تعلیم و تربیت استان توانست رتبه اول کشور را با کسب ۹۴ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز از آن خود نماید.

وی گفت: همچنین در دوره های دانا و توانا که برگرفته از دوره معارف و اندیشه اسلامی و توانمند سازی و معارف افزایی است، توانستیم در کشور رتبه دوم را کسب نماییم.

مسوول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: از دوم تا نهم دی ماه سالجاری، به منظور برگزاری دوره معارف و اندیشه اسلامی، با همکاری معاونت عقیدتی و نمایندگی ها ۵۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه های مقاومت استان و مربیان طرح های تربیتی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان به مشهد مقدس اعزام می شوند. 

حجت الاسلام غلامی عنوان کرد: این دوره تحت عنوان دوره دانا می باشد که به مدت سه روز به این افراد در قالب کنشگران تعلیم و تربیت آموزش ارائه می شود که دوره اول ویژه ۲۵۰ نفر از خواهران و دوره دوم ویژه ۲۵۰ نفر از برادران می باشد. همچنین این دوره در راستای بصیرت افزایی و افزایش بینش سیاسی و آشنایی با منظومه فکری امامین انقلاب می باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار