مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام:
مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام گفت: برنامه امسال ما احیاء ۳۰ واحد تولیدی راکد در استان ایلام است که تاکنون ۱۶ واحد آن احیا شده است.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۲۸
|
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمیل شوهانی در خصوص احیای واحدهای تولیدی گفت: برنامه امسال ما احیاء ۳۰ واحد تولیدی راکد در استان ایلام است که تاکنون ۱۶ واحد آن احیا شده است.

 

 مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام افزود: از این آمار، ۹ واحد مربوط به جهاد کشاورزی، یک واحد میراث‌فرهنگی و یک واحد صنعت معدن و تجارت با اشتغال‌زایی حدود ۲۸ نفر هستند.

 

وی ادامه داد: کارخانه پلاستیک پلیمر هینا که مدت‌ها به‌خاطر مشکلات راکد بود که به‌تازگی وارد مدار تولید شده است و یکی از ۱۲۲ واحد تولیدی احیا شده استان ایلام از سال گذشته تاکنون است.

 

 شوهانی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۰۶ واحد تولیدی در استان به چرخه تولیدی بازگشتند و انتظار می‌رود تا پایان سال نیز ۱۴ واحد تولیدی دیگر در استان احیا و به چرخه تولید باز گردند.

 

 وی اظهار داشت: در این دولت تاکنون در استان و در مجموع ۴۹۶ واحد اقتصادی در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری با اشتغال‌زایی ۴۸۷۷ نفر در چرخه فعالیت قرار گرفته‌اند.

 

 وی تصریح کرد: از این تعداد ۲۲۰ واحد راکد با اشتغال ۱۵۷۲ نفر احیاء شده و ۱۴۸ واحد با اشتغال ۱۷۹۳ افزایش ظرفیت یافته و ۱۲۸ طرح با اشتغال‌زایی ۱۵۱۲ نفر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

 

 وی در پایان یادآور شد: ۲۷ واحد تحت ملک بانک‌ها نیز تعیین تکلیف و رفع تملک شده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار