امام جمعه تبریز:

دشمن به دنبال نارضایتی عمومی در جامعه است

تبریز- امام جمعه تبریز با اشاره به اقدام اخیر دشمنان در هک سامانه سوخت، اظهرداشت: دشمن به دنبال نارضایتی عمومی در جامعه است و اختلال در روند فعالیت سامانه به غلت فراگیری گسترده‌ استفاده از آن موحب نارضایتی می شود.
کد خبر: ۹۵۶۴۸۵۱
|
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در خطبه های این هفته نمازجمعه تبریز، افزود: این اقدام، اقدامی استیصالی و از روی درماندگی است که به اقتدار و امنیت کشور ضربه و خدشه ای وارد نمی‌کند.

وی ادامه داد: البته ضریب حملات به زیرساخت‌های حساس بالاست و در حوزه امنیت سایبری اقدامات قابل توجهی انجام شده اما اجازه اختلال حتی در یک مورد نیز نباید به دشمن داده شود و باید در حوزه امنیت سایبری اقدامات کافی و نفوذ ناپذیر انجام دهیم.

حجت الاسلام آل‌ هاشم اضافه کرد:  البته بازگشت سریع چرخه توزیع سوخت به شرایط عادی نشان دهنده کار جهادی در این حوزه بود که از دست اندر کاران قدردانی می‌کنم.

وی در بخش دیگر خطبه ها با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس در اسفند امسال بیان کرد: شرکت گسترده در انتخابات بستر را برای بهتر شدن سرنوشت جمعی فراهم می کند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه انتخابات تغییر و تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیش می برد یادآور شد: انسان‌ها ناگریز از زندگی جمعی هستند و علاوه بر سرنوشت فردی، سرنوشت جمعی هم داریم که با انتخابات این نوع سرنوشت به بهترین شکل رقم می خورد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ایده مردم‌سالاری دینی، حضور مردم را در تدبیر امور زندگی جمعی فراهم کرده و در واقع انتخابات یک فرصت است.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: باید عوامل مشارکت زا در انتخابات تقویت شود و از کارهایی که روی مشارکت تاثیر منفی می گذارد اجتناب کرد، افزایش مشارکت تنها معطوف به یک مولفه نیست عوامل متعددی باید کنار هم قرار گیرد تا یک انتخابات حماسی شکل بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار