مشاور فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع)؛
مشاور فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: وصیت شهیدان روشن است، وصیت شهدا پیروی از ولایت‌فقیه بوده است شهدا گفتند اگر می‌خواهید سربلند باشید پشت سر ولایت‌فقیه حرکت کنید.
کد خبر: ۹۵۶۴۷۹۵
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار الله نور نوراللهی در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در بخش آسمان آباد گفت: هر کسی می‌خواهد عمق راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی را اندازه‌گیری کند، میزان محبوبیت اسلام، انقلاب، امام، رهبری و مجاهدان را در میان این توده‌های جامعه ببیند که هر وقت حرف اسلام و انقلاب به میان می‌آید، احزاب و گروه‌ها رنگ می‌بازد و همه حضور به هم می‌رسانند، امروز کسی در خانه نمانده و همه آمده‌اند، دوربین‌دارها باید این حضور کم‌سابقه را صید کنند و به آنهایی که از خستگی مردم دم می‌زنند نشان دهند، در میان این جمعیت شادابی، نشاط و وفاداری موج می‌زند.

 

 مشاور فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) ادامه داد: این شهید در مرداد ۱۳۶۲ در عملیات والفجر سه به شهادت رسید و تقدیر خداوند بر این بود که در آذر ۱۴۰۲ تفحص و با حضور گسترده خیل عاشقان به خاک سپرده شود. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد همچنان باقی است و خرمشهرها در پیش است، قطعاً پیروزی‌ها رقم خواهد خورد، شیطنت شیاطین خنثی خواهد شد.

 

نوراللهی تصریح کرد: ما نیازمند این تفکریم، ما به این مردانگی‌ها، غیرت‌ها، شجاعت‌ها و وفاداری‌های شهدا نیازمندیم، اگر این شهدا نبودند امروز ما این عزت و سربلندی نداشتیم، عزت و سربلندی ما در گرو این تفکر، مردانگی و ایستادگی است. حضرت علی (ع) فرمود هر جامعه‌ایی که مجاهدت، مقاومت، قدرت نظامی و توانایی ایستادگی در مقابل دشمنان نداشته باشد ذلیل خواهد شد، ایستادگی و مقاومت این شهید و امثال او نظام مقدس اسلامی را به جایی رساند که نه‌تنها تقسیم نشد نه‌تنها ذلیل نشد؛ بلکه امروز در دنیا عزیز و سربلند و یکی از قدرت‌های برتر جهانی هستیم.

 

وی ادامه داد: این‌هایی که می‌گویند ایران قدرت منطقه است یا آگاهی ندارند یا مغرض‌اند وگرنه ما جزء قدرت‌های برتر جهانی هستیم، در سایه همین مقاومت‌های مؤمنانه و ایستادگی‌ها موشک هایپرسونیک ما معادله قدرت موشکی دنیا را بر هم زده است، اگر قدرت‌های برتر موشکی دنیا را آمریکا، روسیه و چین رقم زده است بعد از آنها جمهوری اسلامی است.

 

نوراللهی اذعان کرد: وصیت شهیدان روشن است، وصیت شهدا پیروی از ولایت‌فقیه بوده است شهدا گفتند اگر می‌خواهید سربلند باشید پشت سر ولایت‌فقیه حرکت کنید.

 

امروز بحران دنیای کنونی بحران فنّاوری، دلار و اقتصاد نیست؛ بلکه بحران رهبری است، هر کشوری که رهبر لایق دارد ولو این که بضاعت هم نداشته باشد دنیا را به چالش می‌کشد، امروز سید حسن نصرالله در لبنان با حزب‌الله دشمن را به ذلت کشانده است، سید بدرالدین حوثی در یمن آمریکا و اسرائیل را به چالش کشیده و مقام معظم رهبری، ایران اسلامی را به جایی رسانده که جزء قدرت‌های برتر دنیا محسوب می‌شود، پوتین یک شخصیت کاریزماتیک وقتی به ایران می‌آید با چه تواضعی در مقابل رهبر انقلاب قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار