خبرهای داغ:
پورسینا خبر داد

حریق خودروی ۲۰۶ در پایانه سرگذر و امداد رسانی در شرایط ویژه

همدان-رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از حریق خودروی ۲۰۶ در پایانه سرگذر و امداد رسانی در شرایط ویژه برای اطفاء آنخبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۷۶۱
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

سید صادق پورسینا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در ساعت ۱۷:۵۹ دقیقه عصر روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ همدان مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودرو در پایانه سرگذر ۲ تیم عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله به محل اعزام شده که در ابتدای ورودی پایانه با ترافیک بسیار سنگینی مواجه شدند که در نتیجه ترافیک مذکور مانع حرکت ماشین آلات امدادی شد، گفت: با توجه به انسداد مسیر و عدم عبور خودروی آتش‌نشانی، در حرکتی مثال زدنی آتش نشانان با حمل وسایل امدادی با پای پیاده در کمتر از ۵ دقیقه(زمان طلایی) پس از زمان اعلام به مرکز فرماندهی به محل حادثه رسیده و خودرویی که طعمه حریق شده بود را حریق اطفا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با تأکید بر اینکه مهم‌ترین مشکل آتش نشانان ترافیک و حجم بالای خودرو در این محل بود که این امر باعث ایجاد مشکل در انجام ماموریت آتش نشانان می‌شود، مطرح کرد: بی‌شک اغلب افراد در شرایط فوق تنها به امید باز شدن مسیر آژیرکشان منتظر بازگشایی مسیر می‎‌مانند، آژیری که حتی صدای آن در شلوغی ترافیک گم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر حسب احساس تکلیف و عشق به همنوع آتش نشانان با پای پیاده وسایل مورد نیاز را حمل کرده و در زمان طلایی اقدام به اطفاء کرده و مانع سرایت آتش به پیرامون شدند، عنوان کرد: در زمان بروز حوادث و به منظور امدادرسانی مطلوب از شهروندان عزیز خواهشمندیم نسبت به صدای آژیر بی تفاوت نبوده و تلاش کنید مسیر عبوری را برای خودروهای امدادی باز کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات