مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار خبر داد:

توزیع ۱۵۰۰ سبد میوه در رزمایش یلدای مهدوی در رشتخوار

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار گفت: ۱۵۰۰ سبد میوه باارزش ۲۵۰ میلیون تومان بین محرومان شهرستان در طرح یلدای مهدوی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۸۷
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، حمید زنگنه، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار اظهار کرد: خدا را شاکریم که در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هم‌زمان با قرارگرفتن در آستانه شب یلدا توفیق پیدا کردیم که در رزمایش یلدای مهدوی با تهیه بسته میوه در خدمت محرومین شهرستان باشیم.

 وی با تأکید بر اینکه در طرح یلدای مهدوی ۱۵۰۰ سبد میوه بین محرومان از قبل شناسایی شده، توزیع شد، اعلام کرد: ارزش هر سبد میوه در طرح یلدای مهدوی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است و در مجموع ۲۵۰ میلیون تومان برای تهیه این سبدها هزینه شده است.

 زنگنه در ادامه تصریح کرد: طرح یلدای مهدوی در نقاط مختلف شهرستان توسط گروه‌های جهادی و روحانیون بین خانواده‌های نیازمند در سطح شهر و روستاها توزیع خواهد شد.

 مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار با اشاره به اینکه در این طرح خیرین نیز مشارکت دارند، بیان کرد: این سبدهای یلدایی شامل میوه و شکلات و… است که سعی بر آن شده قبل از شب یلدا این سبدها به دست محرومان برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار