توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا در شهرستان دیّر

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر گفت: ۱۸۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۶۱
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا در شهرستان دیّر

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: شاد کردن دل مردم و مومنان به عنوان یکی از ارزش‌ها و سفارشات مهم خداوند تلقی میشود.

 

وی افزود: در آستانه شب یلدا و همانند سالهای گذشته؛ سپاه شهرستان دیّر ۱۸۰۰ بسته کمک معیشتی یلدایی ویژه خانواده‌های نیازمند را تهیه و توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج به خانواده‌های نیازمند در سطح این شهرستان اهدا کرد.

 

وی با بیان اینکه ارزش کل این بسته‌ها ۳۶۰ میلیون تومان است ادامه داد: هرساله با نزدیک شدن شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه ‏بسته‌های یلدایی، شادی را برای نیازمندان رقم بزنیم و این اقدام نشان از تعهد سپاه به خدمت به جامعه و حمایت از نیازهای اجتماعی می‌باشد.

 

حسینی نیا در پایان تصریح کرد: شناسایی افراد نیازمند با توجه به بانک اطلاعاتی پایگاه های بسیج از وضعیت معیشتی خانوارها در هر محله انجام شده است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات