عباسعلی ارجمندی در همایش دختران فاطمی در حسینیه عاشقان ثارالله گفت: مکتب حاج قاسم به دور از مکتب فاطمه زهرا و امام حسین علیهم السلام نیست و دختران ایران عزیز باید با همین مکتب تربیت شوند.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۳۸
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، عباسعلی ارجمندی گفت: فاطمه زهرا (س) به عنوان خیر کثیر و یادگار پیامبر گرامی اسلام (ص) اسوه و الگوی زنان عالم است و زنان و دختران مسلمان می‌بایست آن حضرت را سرلوحه خود در زندگی قرار دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با بیان اینکه انسان برای تکامل یافتن نیاز به دستورات قرآن کریم داشته و برای این کامل شدن به الگوی عملی که همان ائمه اطهار (ع) باشد احتیاج دارد، گفت: ابعاد وجودی فاطمه زهرا (س) وسیع است و می‌بایست در تمام اعمال و رفتار خود از سیره، روش و منش آن حضرت پیروی کرد.
وی افزود: حضرت فاطمه (س) تربیت‌شده مکتب پیامبر (ص) و یک الگوی تمام عیار در عرصه عفاف و پاک‌دامنی، خانه‌داری، تربیت صحیح فرزند و نقش‌های سیاسی و اجتماعی در جامعه است.
ارجمندی با تاکید بر اینکه به دنبال پیرو مکتب حاج قاسم باشیم؛ بیان داشت: به شما دختران فاطمی توصیه می‌کنم پیرو مکتب و روش حاج قاسم باشید؛ زیرا مکتب حاج قاسم از مکتب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وامام حسین علیه السلام و اهل بیت جدا نبوده و بزرگترین سعادت این شهید عزیز این است که در ایام فاطمیه به شهادت رسید.

ارسال نظرات