خبرهای داغ:
مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام غلامی گفت: با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین از سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان جهت کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره شجره طوبی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۰۰
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین؛ حجت الاسلام غلامی مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به موفقیت سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جشنواره شجره طوبی (معرفی کنشگران فعال در عرصه تعلیم و تربیت) بیان کرد: سال گذشته دستورالعملی از سوی ریاست سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر شناخت، تقویت و تعمیم فعالیت های شاخص تربیتی کشور به سایر استان ها و جامعه ابلاغ شد.

وی گفت: در همین راستا جلسات متعددی با فرماندهان نواحی، مسئولان تعلیم و تربیت سپاه های شهرستان و کنشگران حوزه تعلیم و تربیتی برگزار شد که مقرر شد در چهار عرصه موضوعات تجربه نگاری در موضوعات تربیتی، ایده پردازی، طرح نویسی و معرفی ثمرات تربیتی جمع آوری شود.

حجت الاسلام غلامی اظهار کرد: این ظرفیت به تمام حوزه های مقاومت با سهمیه ارسال ۴ اثر در زمینه های تجربه نگاری، تعریف نویسی، ایده پردازی و ثمرات تربیتی ابلاغ شد، که در این راستا ۳۶۹ اثر در این چهار قالب جمع آوری و به دبیرخانه مرکزی جشنواره شجره طوبی ارسال شد.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه در سال های گذشته جایگاه استان در این جشنواره رتبه ۳۱ کشور بود عنوان کرد: با پشتیبانی فرماندهی محترم سپاه استان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت، موفق به کسب رتبه دوم شدیم. 

وی با اشاره به کسب رتبه های برتر کنشگران استان قزوین در سطح کشور افزود: یکی از ایده های ارائه شده از سوی کنشگران استان، ایده سامانه دعوت بود و موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: همه آثار ارسال شده مورد داوری قرار گرفته است. همچنین جامعه هدف آثار این جشنواره شامل تمام گروه های هدف بسیج و غیر بسیجی می باشد. 

مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان عنوان کرد: روز گذشته با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین از سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان به دلیل کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره شجره طوبی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار