خبرهای داغ:

بیانیه دبیرخانه ستاد گرامیداشت شهدای گمنام استان همدان

همدان-دبیرخانه ستاد گرامیداشت شهدای گمنام استان همدان با صدور بیانیه‌ای از حضور باشکوه مردم دارالمومنین استان همدان در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۹۴
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دبیرخانه ستاد گرامیداشت شهدای گمنام استان همدان با صدور بیانیه‌ای از حضور باشکوه مردم دارالمومنین استان همدان در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام تشکر و قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا شمع محفل آفرینش هستند و به حق در هر زمان منشاء نزول الطاف الهی و ایجاد شور و شعور حسینی خواهند بود.

خدا را شاکریم که بار دیگر و هم زمان با ایام عزاداری بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) استان همدان، دارالمجاهدین و دارالمومنین به نور شهدای گمنام گلگون کفن دفاع مقدس منور گردید و عزای فاطمی را به سفیران ظهور پیوند داد.

چهار شهید عزیز گمنام در قالب کاروان «لاله‌های فاطمی، سفیران ظهور» در مدت یک هفته گذشته در شهرها، دهستان‌ها، حسینیه‌ها، مدارس و  دانشگاه‌ها میهمان اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان و دانش آموزان بودند و از این پس هر یک در نقطه‌ای از این دیار همچون ستاره‌ای درخشان نور افشانی خواهند نمود. یکبار دیگر ملت قهرمان و شهید پرور این خطه ثابت کردند علیرغم مشکلات اقتصادی، همچنان در مسیر اعتلای کلمه‌الله و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در صحنه حاضر هستند.

لحظات دیدار با شهدا در جای جای استان پر بود از عطر شهادت، ایثار و از خودگذشتگی ملتی که برای ایستادگی در مقابل شیاطین عالم، در طول ۴۴ سال گذشته هیچ گاه از بذل جان و مال خویش دریغ نکرده‌اند.

ستاد گرامیداشت شهدای گمنام متشکل از ادارات، دستگاه‌‌ها، یگان‌های نظامی و انتظامی و تشکل‌های مردم نهاد، از حضور پرشور، عارفانه و عاشقانه مردم ولایتمدار و همچنین اصحاب رسانه استان همدان در پوشش خبری و تصویری این مراسم معنوی قدردانی نموده و از درگاه خداوند منان و صاحب این روزها، مادرمان حضرت زهرا (س) سلامتی و تندرستی ملت همیشه در صحنه استان را خواستار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار