فرماندار هامون گفت: توانمندسازی جامعه محلی ضمن بسط و گسترش عدالت اجتماعی، ارتباط مستقیمی با توسعه اشتغال در این شهرستان دارد.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۵۴
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هامون به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ محمد حاجی‌حسینی در بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون اظهار کرد: این اداره با توجه به وظایف و رسالتی که بر عهده دارد، پذیرای مراجعه کننده های زیادی است، بنابراین دقیق بودن در کار توأمان با سرعت عمل می تواند رضایت‌مندی جامعه هدف را از خدمات ارائه شده فراهم سازد.
وی افزود: "هامون" بعنوان اولین تعاون شهر در سیستان و بلوچستان و بواسطه برخورداری از فرهنگ غنی مردم این‌منطقه مبنی بر تعاون و کار جمعی؛ می تواند بعنوان خاستگاه و نماد تعاون در کشور باشد و با بهره گیری از این ظرفیت و توانایی با تشکیل و توسعه تعاونی ها، به زمینه رشد اقتصاد و اشتغال مردم کمک کند.
فرماندار هامون همچنین در این بازدید تسهیل اجرای طرح های اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی از طریق تعاونی ها، احصای مزیت های نسبی شهرستان در امور قابل واگذاری به شرکت های تعاونی، افزایش فرصت های شغلی از طریق توانمندسازی، آموزش های مهارتی و تجمیع سرمایه های خرد مردم در قالب تعاونی ها، بسترسازی برای ورود بخش تعاونی به فعالیت های اقتصادی و افزایش سهم بخش تعاونی در اقتصاد شهرستان و هدایت منابع مردمی به بخش های توسعه منطقه ای و درآمدزا را مورد تاکید قرار داد.
حاجی‌حسینی یادآور شد: در راستای بهبود خدمات به مردم و به‌ منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع، بازدید از اداره ها و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی بطور مستمر انجام می‌شود.

ارسال نظرات