برگزاری اولین دوره توانمندسازی دبیران یادوره‌های شهدا در بوشهر+عکس

مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از برگزاری اولین دوره توانمندسازی دبیران یادواره‌های شهدای استان بوشهر در سالن ۲۲ بهمن بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۹۸
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

برگزاری اولین دوره توانمندسازی دبیران یادوره‌های شهدا در بوشهر+عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سعید بنیادی در این دوره توانمندسازی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به هدف از برگزاری اولین دوره توانمندسازی دبیران یادواره‌های شهدا در استان بوشهر گفت: با توجه به سیاست‌ها و رویکردهای اصلی مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در راستای یکپارچگی و هم‌افزایی دبیران یادواره‌های شهدا در استان بوشهر این دوره توانمندسازی برگزار شد.

سرهنگ بنیادی افزود: ۱۴۰ نفر از اشخاص و گروه‌های مردمی از سراسر استان بوشهر که در حوزه‌های یادواره شهدا فعالیت می‌کنند از ساعت ۸ صبح الی ۴ و نیم بعد از ظهر در سالن ۲۲ بهمن بوشهر در این دوره توانمندسازی شرکت کردند.

برگزاری اولین دوره توانمندسازی دبیران یادوره‌های شهدا در بوشهر+عکس

سعید بنیادی با بیان اینکه مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نظر دارد هر ساله دوره‌های توانمندسازی دبیران یادواره‌های شهدا را برگزار کند تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا از مباحث مهمی است که مقام معظم رهبری بر اجرای آن در سراسر کشور تاکید ویژه دارد.

مسئول مرکز حفظ آثار و ازش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در پایان با بیان اینکه این دوره توانمندسازی با حضور اساتید مطرح کشوری همچون استاد امیری و استاد مصطفوی برگزار شد اذعان کرد: انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل‌های جوان با برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرها، روستاها، محلات و پایگاه‌های مقاومت بسیج از مهمترین نتایج برگزاری این مهم در استان محسوب می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظرات