مبحث امیدافرینی، جهاد خدمت، ایران قوی، نابودی رژیم صهیونیسمی و بحران جمعیت موضوعات ویژه رویداد محتوای دیجیتال است.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۸۵
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ جواد خسروی در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین اظهار کرد: شاهد رقابت تیم‌ها در سه رشته پویانمایی، بازی و نرم‌افزاری در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج هستیم.

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین اظهار کرد: موضوعاتی که در این رویداد به آن پرداخته شده است؛ بحث امیدافرینی، جهاد خدمت، ایران قوی، نابودی رژیم صهیونیسمی و بحران جمعیت است.

این مسئول ابراز کرد: ۲۵ گروه در این مسابقات شرکت کردند که اکثر آن‌ها جوانان و نوجوانان استان قزوین هستند. گروه «رضوان» از مجموعه بسیج هنرمندان در این رویداد حضور دارند که به بحران جمعیت پرداخته‌اند و امید داریم بتوانند نرم‌افزاری راجب این موضوع و مسائل خانواده و پیرامون آن در اختتامیه این رویداد ارائه دهند.

خسروی در پایان تاکید کرد: از مسئول فضای مجازی سپاه کمال تشکر را برای مدیریت مطلوبشان داریم که پنجمین رویداد را به طور متوالی در استان برگزار می‌کنند.

وی در پایان گفت: از مردم و مسئولین و به خصوص نوجوانان و جوانان استان قزوین درخواست دارم اگر فرصت داشتند حتماً برای بازدید و حمایت از این قشر در مکان رویداد حضور داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار