خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در شام غریبان شهید گمنام:

همه وجود حضرت زهرا(س) وقف ولایت بود/ طوفان الاقصی برگرفته از تفکر هیهات من الذله است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: حضرت زهرا (س) در عین حیا و عفت نسبت به مسائل و اتفاقات جامعه بی تفاوت نبود شبانه روز در حال طرفداری از ولایت و جهاد تبیین و تمام وجودش وقف ولایت بود.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۵۳
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در شام غریبان حضرت زهرا(س) و شهید گمنام در شهر تیمورلو، افزود: این مجاهدت در راه خدا و دفاع از امامت و ولایت حضرت زهرا(س) بود که بعد از 1400 سال، استمرار یافته و یکی از موهبت های آن، وجود مبارک حضرت امام خمینی(ره) و مردم بزرگ و بی نظیری است که فقط امام راحل آنها را شناخت.
 وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرموده اند؛ ملت ایران بهتر از ملت زمان رسول الله(ص) و ملت زمان امیرالمومنین(ع) است بیان داشت: بی نظیرترین ملت، ولایی ترین ملت، وجود مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است که امروز می بینید چه استقبال عظیمی از این شهدای گمنام می شود و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به ایثارگری ها، رشادت های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس برای کشور ما عزت و قدرت است و شعار هیهات من الذله نهضت عاشورا، بوسیله تفکر شیعه در تمام دنیا گسترش یافته و طوفان الاقصی برگرفته از همین تفکر است.

همه وجود حضرت زهرا(س) وقف ولایت بود/ طوفان الاقصی برگرفته از تفکر هیهات من الذله است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: آبرو و هیمنه رژیم صهیونیستی اسرائیل در طوفان الاقصی فروریخت و طبق وعده الهی خداوند به مومنان نصرت بخشید و دشمن با آن همه دستگاههای امنیتی و گنبد آهنینش شکست خورد.
  ولی حقیقت؛ فرمانده سپاه آذرشهر نیز در ابتدای این مراسم از تلاش همه مسئولان دستگاه های اجرایی، دست اندرکاران و تلاشگران در برگزاری مراسم استقبال، تشییع و تدفین و شام غریبان شهید گمنام تشکر کرد.

همه وجود حضرت زهرا(س) وقف ولایت بود/ طوفان الاقصی برگرفته از تفکر هیهات من الذله است
در پایان این آیین بعد از برنامه عزاداری و سینه زنی، از خانواده  شهدا،با اهدای تمثال شهدای تیمورلو تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار