سومین شب عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سوگواره یاس های غزه در حسینیه گلزار شهدای اشکفتک با حضور پر شور خواهران و برادران عزادار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۸۶۷
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام‌ ناصری،با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: فضایل و کمالات حضرت زهرا سلام الله علیها،مانند فضایل سایر معصومان است. چون آن حضرت دختر خاتم پیامبران الهی است که برای ولادت با سعادتش رسول خداصلی الله علیه وآله وسلم را با سوره مبارکه کوثر "انا اعطیناک الکوثر، ما برای تو خیرفراوان عطا کردیم" بشارت داده شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناجیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، ادامه داد: حضرت زهرا علیهاالسلام از نظر زندگی مـادی؛ بشری چون دیگران است، اما از جنبه معنوی، شناخت تمامی ابـعاد شخصیتی آن حضرت بسی دشـوار و دسـت یابی به همه جوانب آن مشکل می نماید. مقامی که آن بزرگوار در اثر بندگی خدا و شناخت و معرفت حضرت حق بدست آورد؛ مقامی بس عظیم و فضایل او بی شمار است.

وی، مسایل سیاسی ایران و جهان را تبیین و به خباثت کشورهای اروپایی و آمریکا و حمایت این کشورها از اسرائیل اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات محور مقاومت در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل بسیار بازدارنده و دشمن شن است.

حجت الاسلام‌ ناصری، نتیجه خون شهدا را آشنایی مردم دنیا با این کشورها ی خبیث دانست و در ادامه به شهادت 11نفر از کارکنان نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام خواب راحت را از دشمنان گرفته است.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، در حاشیه این مراسم معنوی با تسلیت ایام فاطمیه گفت: سومین شب عزاداری شهادت مظلومانه سبب خلفت و سوگواره یاس های غزه در شب شهادت کوثر زلال قرآن، در حسینیه گلزار شهدای اشکفتک برگزار شد.

یوسف سلیمانی منفرد افزود: این مراسم معنوی با حضور پر شور همشهریان عزیز برگزار و حضار پس از اقامه نماز جماعت، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت حدیث شریف کسا، مداحی و روضه خوانی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار شد و از عزاداران فاطمی با کیک و چای پذیرایی شد و در این سه شب مهمان سفره با برکت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و شهدا گرانقدر می‌باشند.

یادگار سالهای دفاع مقدس، به حماسه آفرینی رزمندگان جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: در این مراسم معنوی به یاد شهدای مردم مظلوم و مقتدر غزه سوگواره یاس های غزه، بزرگداشت شهدای مظلوم زن و کودک غزه، شرکت کنندگان در با روشن کردن شمع به عزادراری می پردازند.

در خاتمه این مراسم 400پرس برنج و مرغ توسط هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک تهیه که بین عزاداران توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار