رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد:
زنجان - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی که با صدور چک بی محل اقدام به خرید لوازم خانگی و خشکبار می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۸۲
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

دستگیری کلاهبردار ۲٠٠ میلیاردی در زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی آدینه لو روز شنبه با بیان این مطلب، اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری با روش خرید لوازم خانگی با چک بی محل، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان واگذار شد.

وی افزود: بررسی اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که ۲ نفر از کلاهبرداران سابقه دار و حرفه ای با انجام روش های متقلبانه و جلب اعتماد طرف مقابل با خرید اجناس و دادن یک فقره چک بی محل کلاهبرداری کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در ادامه با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این ۲ متهم از ۱۵ استان مختلف کشور به همین روش کلاهبرداری کرده اند که در نهایت با اطلاعات پلیسی و هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه آنان شناسایی شد و آنها در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این دو کلاهبردار حرفه ای در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ آدینه لو خاطر نشان کرد: کسبه در خرید و فروش ها و معاملات، قبل از تحویل اجناس، حتماً از اصالت چک و سوابق صادر کننده آن اطمینان حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار