مراسم سوگواری حضرت زهرا سلام‌الله علیها همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا درمسجد ابوالفضل علیه السلام شهر خنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۱۰
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام‌ کاظم مرادی، با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با قرائت "فاطمة بضعة مني فمن أغضبها أغضبني" گفت: رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند"حضرت زهرا پاره تن من است، هرکس او را بیازارد مرا آزرده و هر کس مرا بیازارد خدا را آزرده است. پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم در مورد دخترش فاطمه زهرا سلام الله علیها سفارش های زیادی فرمودند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا سلام الله علیها در زندگی کوتاه خود با تمام توان از امام زمانش دفاع و آن حضرت را یادی کردند. شاید ما خیال کنیم که حضرت برای خودش بود که چنین فعالیت هایی داشت. اما آن بانوی بزرگوار تمام فعالیت هایش برای حمایت از ولایت حضرت امام علی بن ابیطالب علیه السلام بود.

کارشناس مسایل مذهبی افزود: وقتی زندگی کوتاه حضرت را مرور می کنیم می بینیم حضرت تا سر حد شهادت دست از ولایت بر نداشت، دختر رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم می خواست تمام زحمات ۲۳ ساله پدرش باقی و پابرجا بماند و تنها کسی که ادامه دهنده راه رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم بود همسرش حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام بود.

حجت الاسلام‌ مرادی گفت: دشمنان با تمام خباثتی که داشتند حضرت و پیروانش را نشانه رفتند و مهم ترین کسی که سد راهشان بود حضرت  فاطمه زهرا سلام الله علیها بود. امروز تمام دشمنان اسلام ،نظام جمهوری اسلامی را نشانه گرفته و می خواهند اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم را سرنگون کنند.

وی ادامه داد: جنایات رژیم کودک کش اسراییل برای دنیا نمایان است.استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مسلمانان را در جهان نشانه رفته و هر روز در گوشه و کنار دنیا آنها را مظلومانه به شهادت می رساند، اما بدانند که پیروان حضرت زهرا سلام الله علیها هرگز دست از اسلام ناب، قرآن و دین و ولایت بر نمی دارند.

 مسئول هیئت رزمندگان‌  اسلام شهرستان فلارد، در حاشیه این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه گفت: امسال در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها میزبان شهید گمنام هستیم که پس از مراسم تشییع در تپه نور الشهدای شهر خنگ خاکسپاری می شود، ما به روح این شهید بزرگوار و همه شهدای اسلام درود و صلو ات می فرستیم. ان شاالله ادامه همگان دهنده راه این شهیدان بزرگوار باشیم.

نبی الله بابا احمدی گفت: اقامه نماز مغرب و عشا،تلاوت کلام نورانی وحی، سخنرانی، ذکر مصیبت، مداحی و سینه زنی و پذیرایی از دیگر برنامه های ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار