امام جمعه تبریز:

ایجاد اختلاف و تفرقه هدف اصلی دشمنان نظام است

تبریز- امام جمعه تبریز ایجاد اختلاف و تفرقه بین آحاد مردم و مسئولان را از اهداف محوری و اصلی دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۵۵
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، گفت: دشمنان تلاش دارند با انواع حیله ها مردم را نسبت به انتخابات آینده دلسرد و حضور آنها در پای صندوق رای را بی‌خاصیت نشان دهند که مقابله با این ترفندهای بیگانگان ضرورت اصلی جامعه امروز است.

وی افزود: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی و آذربایجان بارها در ۴۴ سال گذشته نشان داده اند که بدون توجه به دسیسه ها و تبلیغات مسموم دشمنان و معاندان همچنان به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پایبند بوده و در انتخابات آینده نیز حماسه ای ماندگار خواهند آفرید.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به دیدار اخیر اعضای ستاد کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اشاره و اظهار کرد: دیروز اجلاسیه نهایی این کنگره با حضور همه اقشار مردم و به شکل بسیار آبرومند و شایسته برگزار شد و به حق قله فعالیت‌های چندین ماهه این کنگره همان بیانات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه در این دیدار تاریخی فصل بزرگ و نگاه رفیع رهبری نسبت به آذربایجان و تبریز وجود داشت، گفت: ضرورت دارد تا جملات و توصیه های رهبری به سمع و نظر همه برسد، چون ایشان با توصیفات‌ خاص شناسنامه آذربایجان را گفتند، البته برشمردن ویژگی مردم قهرمان آذربایجان رسم همیشگی رهبری است که در این دیدار که در ابعاد شهادت و سابقه فرهنگی ویژگی های آذربایجان را توصیف کردند.

حجت الاسام آل هاشم به وقایع غزه نیز اشاره و با بیان اینکه در روزهای اخیر اقدام ددمنشانه آمریکا در وتوی آتش بس بار دیگر خوی استکباری این دولت را به جهانیان نشان داد، گفت: سران واشنگتن با این اقدام مجوز تداوم نسل‌کشی ساکنان غزه را دادند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: اهداف آمریکا در ادامه این جنگ قابل تامل است، چون تعداد ۱۳ عضو شورای امنیت سازمان ملل به این قطعنامه رای موافق دادند و فقط آمریکا تنها کشوری بود که آن را وتو کرد و با این کارش ماهیت واقعی خود را در بین افکار عمومی جهان آشکار ساخت.

وی به دیدار خود با رییس فدراسیون فوتبال نیز اشاره و اضافه کرد: در این دیدار به جایگاه فوتبال در فرهنگ جامعه و توجه به اخلاق در میادین فوتبال و رعایت عدالت در بازی‌های لیگ برتر به خصوص برای تیم تراکتور تبریز اشاره کرده و همچنین خواستار احیای تیم ماشین‌ سازی به عنوان قدیمی ترین تیم فوتبال شمال غرب کشور شدم.

حجت الاسلام آل هاشم توجه به تیم‌های پایه که می‌تواند باعث ظهور و بروز نسل طلایی فوتبال ایران و آذربایجان مانند دهه ۱۹۹۰ شود را از دیگر مطالبات خود از فدراسیون فوتبال بیان کرد و افزود: فرزندان این دیار در حوزه ورزش می توانند با کسب انواع افتخارات ملی و بین المللی باعث نشاط و انسجام ملی شوند.

وی با ابراز تاسف از حادثه تروریستی امروز در مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در پی این حمله تروریستی تعداد ۱۲ نفر از نیروهای خادم انتظامی به شهادت رسیدند و چندین نفر نیز از ماموران انتظامی مجروح شدند که ما ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، یاد شهدای این حادثه را گرامی می‌داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار