خبرهای داغ:

دشمن با تغییر افکار به دنبال تحریف واقعیت هاست

تبریز- مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه عجب شیر گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی با ایجاد جنگ روانی و تحریف واقعیت ها به دنبال تغییر در افکار و بینش و ذائقه مردم هستند.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۰۳
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن خلیل پور در نشست سواد رسانه‌ای با بسیجیان پایگاه طاهره حوزه حضرت زینب(س) افزود: در عصر حاضر هجمه ها و برنامه های دشمن علیه انقلاب اسلامی با جنگ سخت و مسلحانه میسر نمی شود لذا رویکرد جنگ نرم و رسانه ای و تغییر سبک زندگی را در پیش گرفته اند.
وی با تاکید براهمیت سوادرسانه ای افزود: در حالی که فضای مجازی و رسانه های دشمن در حال فعالیت و انتشار اخبار دروغ و جنگ روانی و شناختی است باید با بالا بردن سواد رسانه ای و نحوه استفاده صحیح از رسانه ها را یاد گرفت. 
خلیل پور در ادامه با اشاره به آسيب هاي فضای مجازی و نقش بی بدیل خانواده ها در آگاه سازی فرزندان گفت: خانواده ها و مخصوصا مادران با رفتار صمیمی و دوستانه با فرزندان و همراه شدن با آنها در فضای مجازی و زمانبندی مشخص استفاده از گوشی و با به کار گیری روش های هوشمندانه و سرگرمی های دیگر می‌توانند هم خودشان و خانواده هایشان را از آسیب های فضای مجازی مصون دارند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار