آیت اله حسینی بوشهری:

به فکر اشتغال جوانان دیلم باشید

حضرت آیت اله حسینی بوشهری در سخنان خود در جمع عزاداران فاطمی دیلم خطاب به مسئولین گفت: جوانان دیلم را دریابید و به فکر اشتغال آنان باشید.
کد خبر: ۹۵۶۳۴۹۷
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم آیت اله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم دیلم در سخنان خود گفت: خطاب من به مسئولین استان و شهرستان دیلم این است که جوانان مهدوی استان و شهرستان دیلم را با ایجاد شغل امیدوار کنند.

ایشان در ادامه گفت: تقاضای من از مسئولین استان زر خیز و پایتخت انرژی کشور این است که از نسل جوانان متعهد و متدین استان و شهرستان دیلم در بکارگیری و اشتغال در شرکت های منطقه استفاده کنند.

وی خطاب به مسئولین شهرستانی و استانی گفت: ماندن جوان در خانه و بیکاری او باعث افسردگی و ناامیدی وی میشود لذا توصیه میشود مشکل اشتغال و بیکاری جوانان رفع شود و با مرتفع نمودن این مشکل علاوه بر اینکه قلب امام زمان خشنود میشود باعث ایجاد امید و نشاط در نسل جوان ما نیز خواهد شود‌.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشت: احساس میشود دایره امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارد محدود میشود لذا اصلاح اجتماعی جامعه و فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تک تک افراد جامعه است و اگر این فریضه الهی محقق شود مسلماً جامعه مهدوی تری خواهیم داشت.

آیت اله حسینی بوشهری در ادامه خطاب به حاضرین در این مراسم گفت: توصیه میکنم که کسانی که در جامعه از وضعیت بهتری برخوردارند نسبت به فقراء و مستضعفین بی تفاوت نباشند و دستگیر قشر ضعیف جامعه باشند و این یک وظیفه اجتماعی و دینی ما نسبت به همدیگر است.

وی وظایف شخص منتظر در عصر غیبت را فهم عمیق از دین امام شناسی انتظار فرج و تهذیب نفس و خودسازی عنوان کرد و گفت: خودسازی مقدمه دگر سازی است و موقعی سخن من در شما تاثیر دارد که خود به آن پایبند و عامل به آن باشم.

ارسال نظرات