مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار

نیازمند ادبیات حضرت زهرا (س) از جنس فاتحانه هستیم

حجت الاسلام ملکی با تاکید بر اینکه، امروز جامعه ما نیاز دارد که به ادبیات فاطمه اطهر (س) یعنی ادبیاتی از جنس فاتحانه برگردد گفت: وقتی جامعه‌ای عزت پیدا کرد می‌تواند قله‌ها را فتح کند.
کد خبر: ۹۵۶۳۴۸۲
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

نیازمند ادبیات حضرت زهرا (س) از جنس فاتحانه هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،حجت‌الاسلام ابراهیم ملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که در مسجد جامع شهر لوشان برگزار شد، به ایثار حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت اشاره و اظهار کرد: با وجود آنکه خانم حضرت زهرا(س) چنان حماسه‌ای را خلق کرد ولی هیچ کس در حمایت و دفاع از ایشان حاضر نشد.

 

وی با بیان اینکه، آن حضرت نیز در مواجهه با دوستان مرعوب و دشمنان جسور، از موضع انفعال وارد نشد و عقب نشینی نکرد گفت: یک جامعه به ایشان «نه» گفتند ولی با اقتدار در مقابل جریانی که قدرت دست آنها بود با ادبیات فاتحانه، ایستاد.

 

حجت‌الاسلام ملکی افزود: ما سیاستمدارانی داشتیم که در دولت قبل همیشه از موضع ضعف و انفعال سخن می گفتند و هیچ وقت از ضعف دشمن حرف نمی زدند چون باور نداشتند که دشمن ضعیف است.

 

وی تصریح کرد: سیاستمدارانی که می گفتند ما زبان دنیا را بلدیم متاسفانه هیچگاه نتوانستند با فهم غلط خود، سیاست خارجی و دیپلماسی فعال بر پایه اقتدار و عزت را به پیش ببرند.

 

حجت الاسلام ملکی با تاکید بر اینکه، امروز جامعه ما نیاز دارد که به ادبیات فاطمه اطهر(س) یعنی ادبیاتی از جنس فاتحانه برگردد بیان کرد: وقتی جامعه عزت پیدا کرد می تواند با ادبیات فاتحانه قله ها را فتح کند.

 

وی اذعان کرد: امروز به برکت خون شهدا جامعه ما عزت پیدا کرده و ولی امر مسلمین با جوانان حرف از فتح قله ها می زند.

 

حجت الاسلام ملکی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «ما به قله ها نزدیک شده‌ایم، نباید خسته شویم» گفت: امروز، روز خسته شدن نیست چرا که حضرت زهرا(س) مانند کسی که بر روی قله قرار دارد همه ما را به بالا آمدن و رسیدن به قله دعوت می کند.

 

وی افزود: حضرت زهرا(س) مردم را به فتح قله ها بشارت می داد و می فرمود «با علی (ع) شما فتح قله ها را خواهید دید»

 

حجت الاسلام ملکی در ادامه تاکید کرد: اگر مدیریت جامعه به دست نااهلان قرار بگیرد نه تنها قله ها را فتح نخواهید کرد بلکه جامعه به سراشیبی فرو خواهد رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار