حجت الاسلام والمسلمین رضا راشکی نماینده، ولی فقیه وامام جمعه شهر بنجار در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان گفت:روشنگری برای انتخاب نماینده اصلح نیاز امروز جامعه است.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۹۱
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام والمسلمین رضا راشکی امام جمعه شهر بنجار در نشست روشنگری در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان شهر بنجار با اشاره به اهمیت جریان سازی و فعالیت دقیق فرهنگی بویژه در در فضای مجازی و رسانه ای اظهار کرد: حضور پر شور آحاد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بر عزت و اقتدار ایران اسلامی اضافه و با درخشش واقعی در انتخابات شکوه خود را به رخ دشمنان خواهد کشید .
امام جمعه شهر بنجار با اشاره به نقش آحاد مردم در انتخابات بر لزوم روشنگری و جریان سازی برای انتخاب نماینده اصلح و دلسوز مردم برای رفع مشکلات عمده منطقه سیستان تاکید کرد .
وی گفت: قوه مقننه نقش بسیار مهمی در فرایند قانون گزاری کشور دارد و بیش از قوای دیگر نقش آفرین است لذا کسی که در این مسئولیت قرار می‌گیرد باید دغدغه مردم ، انقلاب و اسلام را داشته باشد تا با فعالیت جهادی بتواند مؤثر واقع شود نه اینکه یک ساعت برجام را تأیید نماید.
راشکی با اشاره به کلام رهبری مبنی بر انتخاب نیروی جوان حزب اللهی در انتخابات تصریح کرد: رهبری مقصود خود را ا، نیروی جوان بیان کرد و فرمودند که مقصود تفکر جوان است تفکری که با انرژی و قدرت برای پیشبرد اهداف ایران اسلامی گام بردارد و کسی مثل حاج قاسم سلیمانی با وجود اینکه سن جوانی نداشت اما فکر او جوان بود بنابراین مقصود تفکر جوان است که بتواند بر مشکلات فائق اید و با تکیه بر توان داخلی مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا بوده و همه مواظب هستیم از این نعمت الهی به درستی مراقبت کنیم افزود: دشمن برای توطئه‌های مختلف همواره پیشرو بوده و ما برای مقابله با آن و نقش بر آب کردن توطئه‌های شوم آنان لحظه‌اي به خود استراحت راه نخواهیم داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار