رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: برای اولین بار قرار است سندی واحد برای مدیران در ورزش داشته باشیم. برای یک خروجی خوب نباید عجله کنیم، زیرا این سند خیلی جامع است و زیست بوم‌ها با یکدیگر تقاوت دارند.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۶۹
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، مهدی میرجلیلی، سه‌شنبه(۲۱ آذرماه) در جلسه کرسی آزاد اندیشی و نظریه پردازی ورزش استان اصفهان اظهار کرد: جلسه خوبی در خصوص حکمرانی ورزش بود. همه اساتید دانشگاهی، مدیران ورزشی و ورزشکاران که دغدغه ورزش را داشتند، در این جلسه حضور پیدا کردند. باید یک نقشه راه منسجم و برنامه عملیاتی متناسب با زیست بوم استان‌ها برای ورزش کشور داشته باشیم. مقام معظم رهبری بارها در صحبت‌های خود فرمودند میز و صندلی مدیران برای خدمت به مردم است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه ورزش یکی از عرصه‌هایی است که در آن باید به مردم خدمت کرده و برای محقق شدن این هدف نظام، انسجام نیاز است، افزود:نتیجه جلسات متعدد نقد و ارائه راهکار یک سند بزرگ می‌شود که نظام اساسی ورزش را تکمیل می‌کند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز قرار شد بر اساس زیست بوم هر استان کارگروه‌های ورزشی تشکیل شود. همراه با این کارگروه‌ها و اعضای هیئت اندیش ورزش بسیج کل کشور جلساتی به‌صورت شورای عالی در اصفهان خواهیم داشت که نتیجه آن یک سند واحد برای مدیریت ورزش کشور است.

میرجلیلی با اعلام براینکه این جلسات در ورزش کل کشور تأثیر دارد و به دنبال پیشرفت مدیریت در ورزش هستیم،خاطرنشان کرد: همه مدیران برای خدمت آمده‌اند، اما با بعضی از موانع و چالش‌ها آشنا نیستند. برای اولین بار قرار است سندی واحد برای مدیران در ورزش داشته باشیم که برای یک خروجی خوب نباید عجله کنیم، زیرا این سند خیلی جامع است و زیست بوم‌ها با یکدیگر تقاوت دارند.

او تاکید کرد: اگر جلسات کارگروه‌ها متداوم باشد، طی یک‌سال به سند می‌رسیم که یک سند واحد برای مدیریت ورزش نیاز داریم.

ارسال نظرات