خبرهای داغ:
امام جمعه لامرد گفت: جلسات بزرگداشت شهداء یاداور خاطرات شهداست، و تک تک شهدا زنده اند و باید با شهدا ارتباط گرفت.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۵۷
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه شهرستان لامرد در مراسم عمومی و شهدایی که با حضور تابوت شهید گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه لامرد برگزار گردید، شهداء و خانواده شهدا و رزمندگان را چشم و چراغ ملت دانست و گفت: جلسات بزرگداشت شهداء یاداور خاطرات شهداست، و تک تک شهدا زنده اند و باید با شهدا ارتباط گرفت.

وی افزود: اگر نتوانیم با شهدا ارتباط بگیریم مقصر ما هستیم نه شهداء، و باید با این شهید عزیزعهد و پیمان بست زیرا خداوند تک تک اعمال ما را به خوبی می فهمد.
او گفت: مانوس بودن با شهدا و دعا کردن و دل بستن به شهدا و خواندن نماز اول وقت بهترین مسیری است که می تواند زندگی یک انسان را متحول کند و باید این مسیر شهدایی را پیمود.

وی گفت: شهدا زنده اند و باید بتوانیم با این زنده های عالم ارتباط بگیریم و خیلی از پدران و مادران شهدا به زنده بودن فرزندان خود در منزل اذعان می کنند.

او ادامه داد: شهدایی که از جان و جسمشان گذشتند و خیلی از اتفاقات عالم را مدیریت می کنند باید خودمان را به شهدا بسپاریم.

وی یادآور شد: مردم و مسولین دیروز عصر به استقبال این شهید عزیز رفتند و از میدان خلیج فارس این شهر، از این شهید سرافراز استقبال کردند و سپس محله به محله و طی آیین هایی خاص مردم محلات شهر لامرد از این میهمان خوشنام خود به گرمی استقبال کردند.

حجت الاسلام آزاد  با بیان اینکه مردمان میهمان نواز در هر محله با برپایی ایستگاه های صلواتی و نصب تمثال مبارک شهدای خود و دود کردن اسپند و پخش گل و شیرینی و گلاب از این شهید عزیز ۲۴ساله گمنام به خوبی استقبال کردند، ادامه داد: ‌پیکر پاک این شهید گمنام امروز جمعه در مراسم دعای ندبه در روستای خالومحمدعلی بخش مرکزی لامرد حضور یافت، همچنین قرار است پس از اقامه نماز جمعه از مصلی الغدیر شهر لامرد به طرف میدان شهداء این شهر تشییع شود.

به گزارش بسیج، استقبال گسترده مردم لامرد از بخش ها و نواحی مختلف در این محافل شهدایی و عاشورایی وصف ناپذیر است و بخش های علامرودشت، خیرگو، چاهورز، اشکنان و بخش مرکزی لامرد نیز در استقبال از پیکر پاک این شهید عزیز سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها