خبرهای داغ:
اسماعیلی خبر داد

پیشتازی شهرستان ملایر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

همدان- فرماندار ویژه ملایر با اشاره به پیشتازی این شهرستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: طی چند روز آینده چند بانک عامل به عنوان کارگزار و واریز وجه معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۱۸۹
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در جلسه شورای تامین مسکن شهرستان ملایر با اشاره به پیشتازی این شهرستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور، اظهار کرد: تهیه طرح جامع نهضت ملی مسکن در ملایر در گام‌های آخر است و چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی گفت: طی چند روز آینده چند بانک عامل به عنوان کارگزار و واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریال به متقاضیانی که می‌خواهند ثبت‌نام خود را قطعی کنند، معرفی خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر افزود: پس از اتمام واریز وجه در مهلت مقرر قانونی، برای متقاضیانی که ثبت‌نام آنها قطعی شده، مراسم قرعه‌کشی انجام و در این فاصله زمین‌ها تفکیک و قطعه‌بندی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر ملایر دو شهرک با نام‌های «ایمان و امید» پیش‌بینی شده و زمین‌های ویلایی در قطعات ۲۰۰ متری به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: در چهار شهر زنگنه، جوکار، سامن و ازندریان نیز زمین نهضت ملی مسکن به صورت قطعی تامین و گروه‌بندی انجام شده و روز جمعه ۱۵ دی ماه مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین در این چهار شهر با حضور متقاضیان و دستگاه‌های متولی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در راستای قانون جوانی جمعیت نیز تاکنون یک‌هزار نفر واجد شرایط شده‌اند و در برنامه و جشن دیگری مراسم قرعه‌کشی انجام و زمین‌ها واگذار می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه احساس مسئولیت باید در بین مسئولان مرتبط در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از پیش باشد، گفت: روی منافع مردم و آبروی دولت جهادی آیت‌الله رئیسی با کسی تعارف نداریم.

وی با اشاره گرانی مسکن و اجاره بهای تامین مسکن، بر لزوم تعامل، همگرایی و برنامه‌ریزی هر چه بیشتر برای سرعت بخشیدن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید و اظهار کرد: هرچه سریع‌تر باید از مراحل مطالعاتی خارج شده و به مرحله نهایی واگذاری زمین‌ها به مردم برسیم.

به گفته وی؛ دستگاه‌های اجرایی که در زمینه نهضت ملی مسکن وظیفه و تکلیف قانونی دارند، باید در این حوزه احساس مسئولیت کنند تا بتوانیم به سرعت و طبق سیاست‌های دولت در اجرای این طرح بزرگ ملی گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار