زنجان _ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان از برگزاری ویژه برنامه های ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در ۱۰ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۳۱۲۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

برگزاری ویژه برنامه های ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در ۱۰ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت الاسلام موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت:این طرح از ۲۲ تا ۲۸ آذر ماه که مصادف با ایام شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله است از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در بقاع و امامزادگان شاخص سراسر کشور و همچنین در استان زنجان به اجرا در می آید.

وی با بیان اینکه امسال ۱۳ مبلغ در ۱۰ نقطه از استان زنجان به امر تبلیغ معارف اسلام و اهل بیت و اجرای مشاوره مذهبی و برنامه های فرهنگی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان می پردازند،افزود:این مبلغین که از سوی مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف اعزام شده اند با توجه به آموزش ها و دوره های ویژه ای که دیده اند در مدارس و مساجد شهری و روستایی محل تبلیغ خود در میان دانش آموزان و مردم نیز حضور خواهند یافت.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد:طرح سوگواره یاس نبوی با هدف تبلیغ و ترویج معارف اسلام و اهل بیت علیهم السلام و بویژه فرهنگ فاطمی که الگوی ما در بحث ولایتمداری و حضور فعال بانوان با حفظ اصول با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص در سراسر استان اجرا می شود .

وی ادامه داد:هیئت امنای امامزادگان و خادمین ثابت و افتخاری اماکن مذهبی اجرا کنندگان این طرح هستند که میزبان علاقه‌مندان و ارتمندان اهل بیت و بویژه کودک و نوجوان خواهند بود و باید فضا و محتوای مناسب و متناسب با نیازهای روز در اختیار آنها گذاشته شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار