خبرهای داغ:
مرادی خبر داد

افتتاح اولین مرکز پیش از ازدواج در نهاوند/ برگزاری کارگاه همسان گزینی و هم کف گزینی برای کارمندان مجرد

همدان-معاون فرهنگی و امور جوانان استان همدان گفت: اولین مرکز پیش از ازدواج در نهاوند امروز افتتاح می‌شود و از ظرفیت مالی اداره ورزش و جوانان استان نیز برای برگزاری جلسات ویژه افراد کم برخوردار استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۲۸
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، میلاد مرادی  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند اظهار کرد: حضور مدیران در جلسات باعث تقویت ستاد ساماندهی امور جوانان و تصویب مصوبات اثربخش شده که این امر به تسهیل در امور و حل مشکلات بیشتر کمک خواهد کرد.

وی گفت: کمیته‌های تخصصی در اداره ورزش و جوانان شکل بگیرد و صورتجلسات کمیته ها در ستاد ساماندهی شهرستان و سپس استان مطرح و مصوب شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان همدان تصریح کرد: جوانانی که ایده‌های ناب دارند می‌توانند با ارائه طرح و ایده خود به اداره ورزش و جوانان از تسهیلات بانکی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: اولین مرکز پیش از ازدواج در شهرستان نهاوند امروز افتتاح خواهد شد و از ظرفیت مالی اداره ورزش و جوانان استان نیز برای برگزاری جلسات ویژه افراد کم برخوردار استفاده خواهد شد.

مرادی با اشاره به برگزاری کارگاه همسان گزینی و هم کف گزینی برای کارمندان مجرد اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان کارمندان مجرد ادارات را شناسایی و برای آنها کارگاه‌های پیش از ازدواج برگزار کند، در این کارگاه‌ها نیز برنامه همسان گزینی و هم کُف گزینی نیز در نظر گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به آمار اعلامی از سوی رسانه‌ها گفت: آمار اعلامی توسط رسانه‌ها در خصوص ازدواج و طلاق، آمار صحیحی نیست و این آمار در سال‌های مختلف با هم متفاوت است.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان همدان با اشاره به افتتاح خانه جوان در شهرستان نهاوند تصریح کرد: خانه جوان شهرستان نهاوند هفته آینده در صورت تجهیز افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید و بخشی از اوقات فراغت جوانان در این خانه بررسی خواهد شد.

وی از برگزاری دو رویداد در استان همدان خبر داد و بیان کرد: دو رویداد نماشو و جامعه پرداز در سطح استان و در حوزه ازدواج و جوانان فعالیت می‌کنند.

مرادی گفت: از بانک‌های شهرستان برای همکاری در پرداخت تسهیلات ازدواج، اشتغال و فرزندآوری کمال تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات