خبرهای داغ:

سربازان باید با امید به آینده و نشاط خدمت وظیفه خود را انجام دهند

نشست امید آفرینی ویژه سربازان و سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی سپاه خرمشهر و با حضور جمعی از مسئولین سپاه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۰۷
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه خرمشهر، دوشنبه ۲۰تیر ساعت ۱۰صبح برنامه نشست امید آفرینی ویژه سربازان سپاه خرمشهر در سالن جلسات فرماندهی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و همچنین جانشین فرماندهی و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

موسوی صالحی گفت؛ طبق منطق قرآن انسان اشرف مخلوقات است و انسان در طول زندگی خود فراز و نشیب های مختلفی را پشت سر می گذارد لذا باید با امید، روحیه و نگاه به نقاط قوت و خوبی هایی که درمسیر اوقرار می گیرد از خود نقش مثبت و نام نیک بر جای بگذارد‌. 

ایشان افزود: شما باید در دوران خدمت توانایی های خود را افزایش دهید و با شرکت در برنامه های مختلف از جمله اعتقادی ، سیاسی ، فرهنگی و همچنین حضور در برنامه های فنی و حرفه ای آموزش های لازم را ببینید تا بعد از خدمت بتوانید در محیط کسب و کار و همچنین زندگی موفق و پیروز باشید‌.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: آینده کشور بدست شما جوانان است و شما باید با تلاش و آموزش توان خود را بالا برده تا در پیشرفت کشور موثر واقع شوید.

در ادامه برنامه سرهنگ حریزاوی جانشین فرمانده ناحیه خرمشهر به بیان راهکارهایی در خصوص پیشرفت در زندگی و ایجاد امید و انگیزه نکاتی را به سربازان نوصیه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار