خبرهای داغ:

پانزدهمین جشنواره جهادگران علم وفناوری استان خوزستان برگزار شد

مدیر برتر علمی در بین نواحی ۳۱ گانه از شهرستان باغملک بود
کد خبر: ۹۵۶۲۹۰۹
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، با حضور تعدادی از مخترعین ، پژوهشگران ، مسئولین استانی و سردار شاهوار پور فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) با میزبانی معاونت علمی و فناوری سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان در مکان سالن جلسات هتل فجر اهواز برگزار شد.

در این جشنواره که با تلاوت قرآن و نواختن سرود جمهموری اسلامی ایران شروع شد ، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز ادامه پیدا کرد و چند تن از پژوهشگران و مخترعین برتر به بیان طرح ها و ایده های خود پرداختند.

پس از سخنرانی فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) که به موضوع پیشرفت های علمی در چند سال اخیر و نیاز مبرم کشور به برخی شیوه های نوین علمی برای پییشرفت کشور در زمینه های مختلف به خصوص در حوزه کشاورزی اشاره کردند و از دوکتاب جدید رو نمایی شد.

در پایان مراسم با تجلیل از مبتکرین ، مخترعین ، پژوهشگران و مدیران برتر علمی رده های بسیج به پایان رسید که در این بین نماینده ناحیه باغملک پاسدار سجاد ممبینی به عنوان مدیر برتر علمی مورد تجلیل قرار گرفت و همچنین از زیر مجموعه معاونت علمی ناحیه خواهر زینب سروری با عنوان فرمانده پایگاه علمی برتر تجلیل شد.

همچنین یاد آور می شود که برادر پاسدار سجاد ممبینی روز شنبه ۱۸ آذر ماه با عنوان مدیر برتر در بین نواحی ۳۱ گانه سپاه حضرت ولیعصر(عج) در معاونت دانش و پژوهش سپاه نیز معرفی و تجلیل گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار