خبرهای داغ:
دوره توانمندسازی جهادگران تبیین ویژه مربیان عقیدتی سیاسی از دوشنبه ۲۰ آذرماه آغاز شد و به مدت سه روز این دوره ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۳۲
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سلمان شایانفر معاون تریبت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج درحاشیه دوره توانمندسازی جهادگران تبیین گفت: امروز روشنگری و بصیرت افزایی دینی و انقلابی در راستای جریان سازی مذهبی و اعتقادی یکی از نیازهای اساسی جامعه ماست که هم در عرصه جهاد تبیین به منظور ایجاد جهاد نشاط جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت در بدنه مردم با همراهی بسیج و هماهنگی خود مردم انجام شود.

 

روشنگری و بصیرت افزایی از نیازهای اساسی جامعه

معاون تریبت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج افزود: مربیان عقیدتی سیاسی به عنوان روشنگران عرصه معرفتی، تربیتی و بصیرتی نقش آفرین هستند. دوره سه روزه توانمندسازی جهادگران تبیین دوره ای که در راستای توانمندسازی و ارتقا دانش مهارتی و دانش بینشی مربیان سیاسی عقیدتی قدم برداریم و بتوانیم در تحقق فریضه جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، نقش آفرین باشیم.

شایانفر ادامه داد: امیدواریم بعد از این دوره ها مربیان عزیز ما بتوانند با این وحدت، همدلی و انسجامی که بین مردم و بسیج وجود دارد به ایجاد نشاط عمومی، خدمت رسانی عمومی و ترویج جهاد تبیین موثر باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها