خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمن ما با تمام توان و با استفاده از رسانه ها و بوق های تبلیغاتی به دنبال القای یأس و ناامیدی در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۲۲
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین سرافراز در گفتگو با خبرگزاری بسیج بیان داشت: یکی از سیره های ارزشمند پیامبر گرانقدر اسلام، «طبیب دوار بطبه» بودند؛ و در بین آحاد جامعه مرهم بر دردهای مردم می گذاشتند، رفع شبهه می کردند؛ یاران و صحابه گرانقدر حضرت هم همین کار را می کردند.

رفع شبهات و بازکردن گره های ذهنی جوانان وظیفه مربیان تربیتی و عقیدتی بصیرتی

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: مربیان تربیتی و عقیدتی بصیرتی هم باید با تاسی به پیامبر گرانقدر اسلام  و الگو برداری از این سیره بزرگ نبوی با حضور در جوامع مختلف به ویژه در جمع جوانان نسبت به رفع شبهات و بازکردن گره های ذهنی آنها به صورت چهره به چهره بتوانند این نقش و رسالت را ایفا کنند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز ادامه داد: امروز دشمن ما با تمام توان و با استفاده از رسانه ها و بوق های تبلیغاتی خودش به دنبال القای یأس و ناامیدی در جامعه و جدا کردن نسل جوان از انقلاب اسلامی و نظام است. لذا وظیفه مربیان عقیدتی، بصیرتی، تربیتی و هادیان سیاسی این است که با تمام توان بتوانند نسبت به رفع شبهات نقش و رسالت خود را ایفا کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار