خبرهای داغ:
دوره توانمندسازی جهادگران تبیین ویژه مربیان عقیدتی سیاسی در سالن همایش پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۷۱
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ امروز روشنگری و بصیرت افزایی یک از نیازهای اساسی جامعه ماست، به همین منظور دوره توانمندسازی جهادگران تبیین ویژه مربیان عقیدتی سیاسی، در سالن همایش پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

 

دوره توانمندسازی جهادگران تبیین


سردار سلیمانی در دوره توانمندسازی جهادگران تبیین بر جهاد تبیین تاکید کرد: جهاد تبیین در صدر رویکردهای سازمان بسیج قرار می گیرد؛ یعنی جهاد تبیین باید چتر و پوشش بر دو رویکرد دیگر گسترانیده شود و اگر ما جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی انجام می دهیم، بایستی ذیل پوشش و همراه با جهاد تبیین باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام المسلمین رهبر معظم انقلاب حکم و امر به جهاد تبیین فرمودند؛ این ضرورت برای ما و شما کاملا روشن است و تردیدی در جهاد تبیین نیست.


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضرت فاطمه زهرا(س) معلم و مربی الگوی جهاد تبیین خواند و بیان داشت: یکی از ویژگی مربی این است که نگذارد انحرافات عادی شود، حضرت زهرا (س) با جهاد تبیین دو کار، کرد؛ ایشان نگذاشتند اولین انحرافات در عالم اسلام نهادینه شود. 

حاجی صادقی افزود: حضرت زهرا به ما یاد داد جهاد تبیین دو رکن بزرگ دارد؛ رکن اول بصیرتی عمیق و  درکی به موقع از خطر، انحراف، فتنه و حمله، و رکن دوم صراحت، شجاعت، قاطعیت در تبیین حق. حضرت زهرا(س)  وقتی حق را تشخیص داد؛ دیگر با تمام وجود وارد میدان جهاد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حفظ و تقویت ایمان راسخ و غیر متزلزل، تکلیف شناسی، ولایت مداری واقعی، حضور با روحیه جهادی و مقاومت و مبارزه در تمام عرصه ها، آخرت گرائی، امید و نشاط و اعتماد به نفس، عشق و دلبستگی به مردم و  خستگی ناپذیری از مولفه های جهاد تبیین است.

 

سردار قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این دوره اظهار کرد: امروز با توجه به سرمایه گذاری دشمن و تلاش همه جانبه برای عملیات روانی و جنگ شناختی، اهمیت تبیین در سطحی قرار گرفت که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را به عنوان یک فریضه قطعی فوری بر همگان اعلام کردند.

 

سردار قریشی افزود: هدف جنگ در عرصه عملیات روانی و جنگ شناختی، فروپاشی از درون، استحاله هویت و ساختن یک انسان جدید می باشد که دشم با به کارگیری مولفه های مختلف و تمرکز بر باورها، افکار و احساسات به دنبال تغییر زندگی و ایجاد تردید در بخش های مختلف جامعه است.

 

انتهای پیام/

 

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها