خبرهای داغ:
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمنان با اقتدار ایران اسلامی مخالف هستند گفت: اگر ذره‌ای از اقتدار ما کاسته شود و اگر قوی نباشیم دشمن بر سرنوشت و آینده ما مسلط خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۰۲
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم الحاق ده‌ها فروند پهپاد کرار مسلح به موشک مجید که در دانشگاه افسری خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، با اشاره تحولات فلسطین، بمباران و کشتار مردم بی گناه و بی دفاع در غزه اظهار داشت: این روزها غزه مرکز توجه جهان بوده و عرصه تقابل منفورترین جرثومه باطل در مقابل مظلوم ترین قیام کنندگان به حق است.

سرلشکر موسوی با بیان غزه شهر مقاومت و نماد ایستادگی و مظلومیت مقتدر و مصداق بارز پیروزی خون بر شمشیر است، ادامه داد: طوفان الاقصی واکنش قهرمانانه نهضت‌های آزادی بخش فلسطین به ظلم بی حد و مرز رژیم کودک کش صهیونیستی و ارباب جنایتکارش آمریکاست که این عملیات همانند شمشیری آب دیده از میان در آمده و قلب اصابت را هدف گرفته است.

فرمانده کل ارتش افزود: در این ۶۰ و چند روز همه اصحاب شیطان و شیطان بزرگ آمریکا دور هم جمع شدند و میلیاردها دلار هزینه کردند و هزاران کودک بی گناه، زنان بی پناه و مردان بی سلاح غیر نظامی را به خاک و خون کشیدند؛ صدها خانه، بیمارستان، مدرسه و اماکن عمومی غیر نظامی را تخریب کردند با این توهم که بازدارندگی فروریخته خود را ترمیم و به قول خودشان حماس را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: اوج تزلزل و درماندگی آنها این است که تصور می‌کنند که با تخریب بیمارستان‌ها، مدرسه‌ها و ریختن خون انسان‌های بی دفاع، می‌توانند ایمان و روح مقاومت را تضعیف کنند غافل از اینکه مقاومت در قلب انسان‌ها است، مقاومت یک تفکر، اندیشه است؛ مقاومت نور خداست و نور خدا خاموش شدنی نیست؛ مقاومت تا روزی که حق مظلوم را از ظالم نستاند از پای نخواهد نشست.

سرلشکر تاکید کرد: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و ارباب جنایتکارش آمریکا که صحنه گردان این جنایات است اگر با تعقل حرف حق فلسطینیان را نپذیرند ناگزیرند یک روز با ذلت در برابر آن تسلیم شوند و آن روز دیر نیست و این سنت الهی است.

وی در ادامه درباره الحاق ده‌ها فروند پهپاد کرار مسلح به موشک مجید گفت: حیات یک ملت وابسته به تقویت مؤلفه‌های های قدرت است؛ دشمنان با اقتدار ایران اسلامی مخالف هستند اگر ذره‌ای از اقتدار ما کاسته شود و اگر قوی نباشیم دشمن بر سرنوشت و آینده ما مسلط خواهد شد.

سرلشکر موسوی باید تاکید بر اینکه اقتدار ما در حوزه‌های مختلف یاس و ناامیدی دشمن را به دنبال داشته است، تصریح کرد: قوی شدن مولفه‌های مختلفی دارد اما آنچه به ما به عنوان رکن دفاعی کشور مربوط می‌شود قوی شدن از لحاظ نظامی و آمادگی روز افزون برای مقابله با انواع تهدیدات علیه ایران عزیز است.

وی افزود: لازمه حفظ و ارتقای آمادگی بهره مندی از علم و فناوری و استفاده از ظرفیت‌های عظیم علمی در کشور و نیروی‌های مسلح و اراده و اقدام انقلابی برای در هم شکستن موانع و امید به موفقیت در سایه برنامه ریزی دقیق و متناسب با نیاز است.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: ما برابر تدبیر و فرمان فرماندهی معظم کل قوا آمادگی برای مقابله با انواع ترفندها و توطئه‌های دشمنان و مقابله با تهدیدات سخت و نرم را برای ارتقای ایران عزیز سرلوحه برنامه‌های خود قرار دادیم؛ آنچه امروز در این میدان ارائه شده گوشه‌ای از توان نیروی پدافند ارتش و بخشی از افتخارات و محصولات ارزشمند دفاعی در مسیر تقویت توان رزمی است.

وی یادآور شد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با نخبگان و دانشمندان و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هسته‌های دانش بنیان نیازهای خود را در همه عرصه‌های دفاعی تامین می‌کند؛ تقویت دفاع در سرتاسر مرزهای میهن اسلامی در زمین، هوا و دریا اصلی جدایی ناپذیر از ارتش جمهوری اسلامی ایران و ماموریت اصلی آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها