جلسه ای با موضوع ایران جوان بمان با محوریت فرزندآوری با حضور مادران بسیجی در پایگاه مطهره فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۹۱
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ در این نشست سرکار خانم حیدری، مسئله جوانی و افزایش جمعیت را یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی دانست و گفت: فرزندآوری یکی از مهم ترین مجاهدت های زنان و وظایف آنان است؛ چون فرزندآوری در حقیقت هنر زن است؛ اوست که زحماتش را تحمل می کند، اوست که خدای متعال ابزار پرورش فرزند را به او داده است.

وی افزود: از نظر قرآن و اسلام، ازدواج نوعی عبادت محسوب می‌شود و فرزند که ثمره ازدواج است ذخیره‌ قیامت برای پدر و مادر معرفی شده است فرزندآوری یکی از نعمات الهی است که زنده و مرده‌اش برکات و ارزش زیادی در زندگی انسان دارد.

حیدری ادامه داد:بدین گونه که در روایت تأکید شده: چه بسا پدران و مادرانی که به واسطه ی فرزندان خود اهل بهشت می‌شوند. این روایات و آیات، مجموعاً ما را به ضرورت اصلی نسل‌آوری و تربیت فرزند هدایت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: تتبع در تعالیم حیات بخش اسلام نشان می دهد که فرزندآوری، تکثیر نسل و افزایش جمعیت، مطلوبیت بسیاری از منظر آموزه های دینی دارد؛ چراکه افزایش موالید زمینه ساز تحقق آرمان دین خدا و پیامبر مهربانی و پر شدن زمین از یکتاپرستی و عدالت است.

وی در پایان تاکید کرد:جمعیت جوان و بانشاط و تحصیل کرده و باسواد کشور، امروز یکی از عامل های مهم پیشرفت کشور است.ما باید در سیاست تحدید نسل تجدیدنظر کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار