با حضور سرادر سنایی:

برگزاری نشست پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عسلویه

نشست پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور سردار سنایی مسئول سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در شورای اداری شهرستان عسلویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۵۱
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، نشست پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در جلسه شورای اداری با حضور سردار سنایی مسئول سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ، سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه شهرستان عسلویه، سروان پاسدار محمود موذن جانشین فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه ، علی هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

سردار سنایی در این نشست مهمترین کار جمهوری اسلامی را احیای جهانی اسلام دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی حقیقتی زنده، رو به رشد و در حال صدور به جهان است بنابراین همه آحاد مسلمان وظیفه دارند برای دوام حیات انقلاب و به منظور پاسداری از خون پاک شهدا با جان و دل بکوشند.

برگزاری نشست پیشرفت ها و دستاورد های انقلاب اسلامی

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران اعتماد به نفس را در میان ایرانیان افزایش داد و تلفیق اعتماد به نفس با احساس ضرورت سبب شد در مسیر خودکفایی گام برداریم. 

سردار سنایی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با هدف دستیابی به نظام مترقی، دولت اسلامی، جامعه پویای دینی بوده و باید سرعت دستیابی به این اهداف بزرگ با حضور جوانان و نیروهای خوش فکر و با انگیزه بالا رود.

وی در پایان گفت: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از متحدان آمریکا در منطقه بود و در همه ابعاد وابستگی داشت اما امروز مقتدرانه ایستاده و به قدرتی عظیم در منطقه تبدیل شده است.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار