جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج

بررسی ۴ طرح مهم در اجلاسیه مجمع عالی بسیج گیلان

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین از بررسی ۴ طرح مهم در اجلاسیه مجمع عالی بسیج استان خبر داد و گفت: رضایت مندی مردم اولویت اصلی بسیج است.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۴۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

بررسی ۴ طرح مهم در اجلاسیه مجمع عالی بسیج گیلان

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ عباس حسینی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بسیج در آوردگاه‌های مختلف نقش آفرین و اثرگذار است و در انجام مأموریت‌ها مردم محورانه عمل می‌کند.

 

وی با تاکید بر لزوم تبیین و نهادینه شدن فرهنگ بسیجی به ویژه در بین مسؤولان افزود: نهادینه شدن فرهنگی بسیجی در جامعه گره گشا مشکلات است.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین با اشاره به رده‌های بسیج بیان کرد: بسیج اقشار در راستای تقویت دولت و نظام اسلامی حرکت می‌کنند.

 

حسینی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بسیج در بخش‌های مختلف اضافه کرد: حضور بسیج در بخش‌های مختلف منجر به توسعه و پیشرفت و حل مشکلات می‌شود.

 

وی با بیان اینکه رضایت مندی مردم اولویت اصلی بسیج است، افزود: بسیج تمام تلاش و همتش را برای رضایتمندی عمومی به کار گرفته است.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین به تشریح اهداف مجمع عالی بسیج پرداخت و بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت‌های نخبگان، برگزاری اجلاس، اعلام مواضع در موضوعات مختلف، استفاده از طرح‌ها و ایده‌ها، احصا و حل مشکلات مردم اهم اهداف مجمع عالی بسیج است.

 

حسینی با بیان اینکه مجمع عالی بسیج در همه عرصه‌ها ورود می‌کند، گفت: گفتمان سازی برای حل مشکلات گیلان از مأموریت‌های مهم مجمع عالی بسیج است.

 

وی با تاکید بر لزوم بکارگیری از نخبگان دانشگاهی و افراد خلاق افزود: در اجلاسیه استانی مجمع عالی بسیج گیلان ۴ طرح خلاق و نوآورانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین با بیان اینکه مردم را باید در کارها و امورات همراه کنیم، گفت: غفلت از مردم در کارها نتایج و تبعات منفی به همراه خواهد داشت.

 

سرهنگ حسینی با اشاره به برگزاری انتخابات آتی اضافه کرد: امید آفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمات رسانی به مردم در اولویت قرار گیرد.

بررسی ۴ طرح مهم در اجلاسیه مجمع عالی بسیج گیلان

ارسال نظرات
آخرین اخبار