خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

نباید از بحث فضای مجازی غافل شویم

همدان-استاندار همدان گفت: اگر ما با قدرت توانستیم بر برنامه‌ها اشرافیت یابیم باید محتوای فضای مجازی را هم در اختیار خود بگیریم، مهم این است که از بحث فضای مجازی نباید غافل شویم.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۲۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در گردهمایی شورای فرهنگ عمومی استان همدان که با حضور ائمه جماعات استان، فرمانداران و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات بسیار ارزشمندی در استان چه در حوزه فرهنگ عمومی و سند قرآنی انجام شده و موضوع نهاد خانواده و جمعیت، اخلاق، و ساماندهی باید پیگیری شود.

وی افزود: یک نکته اساسی وجود دارد و آن اینکه در دهه ۷۰ که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن در حال مهندسی فرهنگ است اتفاقات اخیر ثمره آن است، دشمن برای اینکه بتواند کار کند سعی می‌کند همه را همانند خود کند.

استاندار همدان گفت: دشمن در گذشته از ابزار هنر و فرهنگ و مشاوره استفاده می‌کرد و اکنون از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها که همیشه همراه ما و خانواده ما است برای نفوذ فرهنگی استفاده می‌کند، اگر ما یک برنامه‌ریزی دقیق نداشته باشیم مشکلات زیادی خواهیم داشت و چند سال بعد خانواده ما از بین خواهد رفت.

وی ابراز کرد: آنچه که  در گذشته به علما قدرت داده بود در واقع خُلق حَسَن و نیک و پیامبرگونه آنها بود؛ بنابراین جاذبه باید در حد اعلی و دافعه در حد ضرورت باشد، آنچه که آیت الله مطهری چند سال پیش ارائه داد.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: اگر ما با قدرت توانستیم بر برنامه‌ها اشرافیت یابیم باید محتوای فضای مجازی را هم در اختیار خود بگیریم، مهم این است که از بحث فضای مجازی نباید غافل شویم.

در پایان این گردهمایی از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی از استاندار همدان و برخی از ائمه جمعه با اهدا لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات