فراخوان گردان کوثر و نشست روشنگری شهید آرمان علی وردی در سپاه ناحیه نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۸۰
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر،سرهنگ پاسدار حسین نکوئی گفت: دعوت به انتخابات از مصادیق تواصی به حق است رمز پیروزی در انقلاب اسلامی ایران مردم محوری و مشارکت مردم بود اگر می‌خواهیم یک انتخابات پرشور پویا و تاثیرگذار داشته باشیم باید حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را سرلوحه کار خودمان قرار بدهیم.

وی افزود: اگر به واسطه علم کسب و کار شخصیت و... مرجع شدیم این مرجع زمانی مرجع خوبی خواهد بود که به دنبال حفظ حریم جمهوری اسلامی باشیم. هرچه مشارکت بالاتر قدرت نظام بالا و هرچه قدرت نظام بالاتر باشد تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود. ببینیم دشمن برای اینکه مردم را از انتخابات دور کند چه شبهه‌هایی مطرح می‌کند وظیفه ما شناسایی شبهه و در مرحله بعد پاسخ درست به آن شبهه است.

فرمانده سپاه ناحیه نیکشهرگفت: یکی ازدستاوردهای انقلاب، استقلال ومردم سالاری دینی است این مردم سالاری که ما داشتیم در هیچ کشوری سابقه نداشته و باید مردم این را بدانند. در این آشفته بازاری که در جهان است چرا هیچ قدرتی جرات تعرض به ایران را ندارد؟ برای اینکه ما بنیه‌های دفاعی خود را با تکیه بر جوانان بالا برده‌ایم و امنیت بسیار خوبی داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار