سرهنگ پاسدار حسن نکویی گفت: تیراندازی یکی از مهم ترین برنامه هایی است که وجوه مختلف مهارتهای مورد نیاز انسان در زندگی اعم از؛ دقت، تمرکز روی هدف، عامل به تکلیف بودن،‌و ... را در خود نهفته دارد.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۶۷
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان،مدیرسازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه سلمان،بااشاره به حدیثی از رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم)در مورد اهمیت آموزش تیر اندازی، ویژگی های دین مبین اسلام و مسلمانان را حرکت و پویایی عنوان کرد و افزود: تیراندازی نیز یکی از مهم ترین برنامه هایی است که وجوه مختلف مهارتهای مورد نیاز انسان در زندگی اعم از؛ دقت، تمرکز روی هدف، عامل به تکلیف بودن،‌و ... را در خود نهفته دارد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، هدف از برگزاری میدان تیر را افزایش آمادگی رزمی و توان دفاعی کارمندان بسیجی برشمرد و خاطر نشان کرد: عرصه نظامی از جمله عرصه‌هایی است که بسیج در کنار فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی آن را تقویت خواهد کرد و تلاش ما بر این است که بسیجیان گردان بیت المقدس در عین کسب بصیرت اسلامی و انقلابی از چابکی و جسارت لازم برای ورود به عرصه‌های دفاعی برخوردار شوند.

گفتنی است این برنامه با حضور مدیران کل، فرماندهان پایگاهها، کارمندان بسیجی و اعضای گردان بیت المقدس در محل پادگان شهید سوشتری شهرستان زاهدان برگزار گردید.

ارسال نظرات