سرپرست فرمانداری ویژه میانه:

نقطه اشتراک جریانات دانشجویی سراسر دنیا مبارزه با آمریکاست

تبریز- سرپرست فرمانداری ویژه میانه در آیین گرامیداشت روز دانشجو، گفت: آنچه که نقطه اشتراک جریانات دانشجویی در تمام دنیا به شمار می رود؛ ضدسرمایه داری، ضدامپریالیستی و ضدآمریکایی بودن این جریانات است.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۳۸
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳

 به گزارش خبرگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرید قشلاقی با بیان اینکه نام و شان دانشجو در ایران و در سراسر جهان به عنوان یک فعال سیاسی اجتماعی، مطالبه گر و حقیقت طلب ماندگار است، گفت: عدالتخواهی، آمریکاستیزی و استکبارستیزی، ماهیت و شناسنامه دانشجو است و باید این روحیه توسط قشر دانشجو حفظ و نگه داشته شود.

   وی ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و شهدای این روز، دانشجویان را قشری فکور، فرهیخته، علمی و اهل تحلیل توصیف کرده، افزود: دشمنان نظام و انقلاب، به جنگ شناختی و هیبریدی روی آورده اند و یکی از راه های مقابله با این جنگ، مطالعه تاریخ و آگاهی از آنچه که بر سر ملت ایران گذشته، می باشد.

   سرپرست فرمانداری ویژه میانه با بیان اینکه الگوی تفکرات جریانات دانشجویی فعلی با دهه ۳۰ متفاوت است، اظهار داشت: با افول و شکست جریانات چپ مارکسیستی، مردم به اصالت خود بازگشته و آنچه که تفکرات دانشجویان را شکل داد، تفکرات انقلابی و مذهبی با رویکرد ضداستکباری بود.

   قشلاقی با بیان اینکه در سال گذشته، دشمنان نظام به ویژه آمریکا سعی در نفوذ بر قشر دانشجو و انحراف آن سمت اهداف خود را داشتند، گفت: مفاهیم ماهیت آمریکا و آرمان های سلطه طلبانه این کشور و نوع نگاه تحقیرآمیزش به سایر کشورها باید به مردم و به ویژه قشر متفکر و محرک دانشجو به خوبی منتقل شود تا این قشر در بزنگاه ها دچار انحراف و تردید نگردد.

   وی از مسئولان دانشگاه خواست تا برای تبیین و بصیرت افزایی دانشجویان، تورهای سیاسی برپا کنند و یکی از این تورها بازدید از اتاق شیشه ای و دستگاه های شنود لانه جاسوسی سفارت آمریکا در تهران باشد.

   آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار