نشست کارگروه هنری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور تولید آثار هنری در زمینه سرود و موسیقی با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۵۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، صبح امروز ۱۶ آذر ماه نشستی با حضور سرهنگ ایمان خردمند معاون فرهنگی هنری سپاه فتح ، سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح ، مدیر مرکز آفرینش های هنری بسیج ، مدیر خانه سرود استان و جمعی از شاعران،نویسندگان، آهنگسازان و مربیان گروهای سرود استان جهت ساخت و تولید آثار هنری فاخر ، ویژه دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد در سالن سینما تِک مرکز آفرینش های هنری بسیج استان برگزار شد.

در این نشست حاضرین به ارائه طرح و برنامه های خود جهت ساخت و تولید آثار هنری فاخر و در خور شان کنگره شهدای استان پرداختند.

سرهنگ پاسدار ایمان خردمند معاون فرهنگی هنری سپاه فتح استان بیان کرد باتوجه به اهمیت و حجم وسیع تولیدات هنری ویژه کنگره ملی شهدا تمام تلاش ما بر این است تا از ظرفیت تمامی شهرستان ها و هنرمندان بومی استان نهایت بهره و استفاده را ببریم.

وی با بیان ینکه ۱۶ قطعه سرود بایستی ویژه اجلاسیه های شهدا تهیه و تولید شود از هنرمندان خواست تمام تلاش و همت خود را صرف این مهم نموده و از ظرفیت نیروهای توانمند استان نهایت استفاده را به عمل آورد.

محمد دانشی مدیر مرکز آفرینش های هنری بسیج استان نیز با اشاره به وجود ظرفیت های موجود در این مرکز گفت: سعی خواهیم کرد نهایت پشتیبانی و حمایت های خود را از گروه های سرود و علاقه مندان به عرصه هنر داشته باشیم و آثار فاخری را در این مرکز جهت اجرا در کنگره ملی شهدای استان تولید کنیم.

در ادامه پیمان جمشیدی، مدیر خانه سرود استان و پیشکسوت عرصه هنرهای جمعی همخوانی به عنوان راهبر و مسئول هماهنگ کننده‌ی کمیته هنری موسیقی و سرود معرفی شد.
جمشیدی بیان کرد ، باتوجه به وجود استعداد های ناب هنری در تمامی شهرستان های استان تصمیم داریم محتوای اجرایی اجلاسیه های شهرستانی توسط گروه های منتخب هر شهرستان‌ و با نظارت کامل شورای فنی و هنری مرکز استان تهیه و تولید گردد.

وی خاطر نشان کرد؛ باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری بر احیای گروه های سرود و محبوبیت این مقوله در بین نوجوانان امروزی، تمام تلاش خود را در این راستا انجام داده و سعی خواهیم کرد از ظرفیت شاعران بومی جهت سرودن اشعار ارزشی و انقلابی بهره برده و کار تنظیم و آهنگ سازی این آثار را هنرمندان بومی استان انجام دهند.

مصطفی گلستانی فر مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح نیز اظهار داشت : از تمام ظرفیت های موجود در سازمان بسیج دانش آموزی جهت هرچه باشکوه برگزار شدن کنگره ملی شهدای استان استفاده خواهیم کرد و با برگزاری جشنواره های سرود در بین مدارس، بهترین استعدادهای صدایی را شناسایی و در تولید آثار هنری از آنها بهره مند خواهیم شد.

وی افزود: ۱۷ حوزه دانش آموزی در سطح استان داریم که می توانیم در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان از ظرفیت هنری آنها در بخش های مختلف بهره مند شویم.

در پایان چند تن از هنرمندان در حوزه های شعر، آهنگسازی و تنظیم و مربیگری سرود نکته نظرات خود را ارائه نمودند.

نشست کارگروه هنری دومین کنگره ملی شهدای استان با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج / تولید آثار هنری فاخر آغاز می شودنشست کارگروه هنری دومین کنگره ملی شهدای استان با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج / تولید آثار هنری فاخر آغاز می شودنشست کارگروه هنری دومین کنگره ملی شهدای استان با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج / تولید آثار هنری فاخر آغاز می شودنشست کارگروه هنری دومین کنگره ملی شهدای استان با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج / تولید آثار هنری فاخر آغاز می شودنشست کارگروه هنری دومین کنگره ملی شهدای استان با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج / تولید آثار هنری فاخر آغاز می شودنشست کارگروه هنری دومین کنگره ملی شهدای استان با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج / تولید آثار هنری فاخر آغاز می شودنشست کارگروه هنری دومین کنگره ملی شهدای استان با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج / تولید آثار هنری فاخر آغاز می شودنشست کارگروه هنری دومین کنگره ملی شهدای استان با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج / تولید آثار هنری فاخر آغاز می شودنشست کارگروه هنری دومین کنگره ملی شهدای استان با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج / تولید آثار هنری فاخر آغاز می شودنشست کارگروه هنری دومین کنگره ملی شهدای استان با حضور جمعی از هنرمندان در یاسوج / تولید آثار هنری فاخر آغاز می شود

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار