زنجان – مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت:امروز رسالت دانشجویان روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۹۳
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

امروز رسالت دانشجویان روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه است

حجت الاسلام رفیعی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت روز دانشجو، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛ چه دختر، چه پسر و حتّی دانش‌آموزان مدارس - روی این ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فکر کنید و تحلیل بدهید، اظهار داشت:این بدین معنا است دانشجویان هر زمان که جامعه دچار مشکل فرهنگی و اجتماعی می‌شود می‌توانند در حل آن نقش بسیار پررنگ داشته باشند و تجزیه و تحلیل راهکار ارائه دهند که این موضوع هم نیازمند مطالعه دقیق و علم روز است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه معظم له دانشجو باید سه آرمان داشته باشد و مسیر زندگی را با این سه آرمان بپیماید، افزود:علم، عدالت خواهی، آزاد اندیشی و آزاد خواهی سه آرمان مدنظر رهبری است چرا که امروز دشمن در حال دروغ پردازی و سیاه نمایی است و با رسانه و شبکه‌های اجتماعی که در اختیار دارد آرمان‌های نسل جوان را نشانه گرفته است و با دروغ و شایعه پراکنی بدنبال تضعیف ارزش‌های اسلامی است.

حجت‌الاسلام رفیعی با بیان اینکه هدف دیگر دشمن تسلط بر ذهن دانشجویان است، گفت:برای دشمن تسلط بر مغز‌ها بسیار حائز اهمیت‌تر از تسلط بر کشور است و هر زمان دشمن قادر به تسلط بر افکار و عقاید و ذهن و مغز مردم یک جامعه شود آن جامعه نابود است.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشجو قشری آگاه و با بصیرت جامعه است، بیان کرد:این قشر باید نسبت به تحولات جامعه واکنش نشان داده و راهکار ارائه دهد و جامعه را از حالت رکود نجات داده و موجب پیشرفت و توسعه کشور شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه امروز رسالت دانشجویان روشنگری است، تصریح کرد:دانشجویان قشر تأثیر گذار در جامعه هستند و با علم خود می‌توانند مردم را آگاه و جامعه را از خواب غفلت بیدار کنند.

وی با بیان اینکه دانشجو باید صراحت بیان داشته باشد و آنچه به نفع علم، انقلاب و ارزش‌های اسلامی است را بیان کند، گفت:دانشجویان از ابتدای انقلاب تا کنون در تمامی عرصه‌های مختلف حضور فعال و موثری داشتند و برای رسیدن به اقتدار و عزت و سربلندی کشور همواره تلاش کردند، این قشر پیش گام و خودجوش هستند و در رشد و پیشرفت جامعۀ اسلامی نقش انکار ناپذیری ایفا می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار