خبرهای داغ:

رونمائی از شش محصول دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

تبریز- در یازدهمین دوره نمایشگاه رینوتکس تبریز از آخرین دستاوردها و محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز رونمائی شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۹۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این آیین گفت: خدا را شاکریم که خوشبخاته توفیق داشتیم شاهد موفقیت های بسیار چشمگیر تعدادی از دانشمندان جوان ونخبه عزیزمان باشیم.

دکتر بهمن نقی پور ضمن تاکید بر حمایت های همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کلیه طرح ها، ایده ها، شرکت های دانش بنیان و دانشجویان و اساتید فناور، افزود:امروز در نمایشگاه رینوتکس و در زون سلامت شاهد دستاوردهای بسیار خوبی از جوانان مان بودیم که نوید بخش روزهای رو به رشد در زمینه فناوریهای نوین بوده و موجب افتخار است که دانشمندان تلاشگر ما با حمایت های دانشگاه علوم پزشکی توانسته اند محصولات بسیار خوب را تولید و ارائه دهند.
وی با اشاره به حضور سایرمراکز رشد استان و دیگر استان ها در این نمایشگاه وارائه تعداد بسیار زیادی ازطرح ها و محصولات فناورانه جدید، آن را موجب افزایش امید به آینده بهتر درهمگان دانست.

رونمائی  از شش محصول دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

دکتر نقی پور بیان کرد: برپایی این نمایشگاه ها زمینه ای برای ارائه تولیدات دانشمندان و ارائه محصولات دانش بنیان درجهت خدمت به مردم عزیز و همچنین ماندگاری سرمایه های علمی در کشوراست.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد :با حمایت های لازم وبیش از پیش کلیه مسئولین ضمن افزایش انگیزه در نخبگان عزیز ،شاهد ارتقای سطح سلامت در کشور باشیم.

رونمائی  از شش محصول دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

در دومین روز از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2023) تبریز از شش محصول فناورانه مرکز رشد و شرکت های دانش بنیان  با حضور رئیس و معاونین آموزشی ، بهداشت، پژوهشی و غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز و عبدالرضا فلاح مشاور استاندار در امور فناوری واقتصاد دانش بنیان  رونمائی شد.

رونمائی  از شش محصول دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

ارسال نظرات
آخرین اخبار