نمایشگاه بزرگ کتاب در دهستان بهادران مهریز گشایش یافت.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۷۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، نمایشگاه کتاب در دهستان بهادران با حضور مسئولان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای مهدی آباد بهادران آغاز به کار کرد.

«حجت الاسلام سیدمهدی حسینی زاده» امام جمعه دهستان بهادران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: کتاب یکی از شاخص‌های مهم فرهنگی و رشد جامعه است و قطعاً در هر جامعه‌ای به کتاب بیشتر توجه شود، نشانه رشد فرهنگی آن جامعه است.

مسعود خلیلی بخشدار مرکزی مهریز هم ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، در دهستان بهادران برپا شده است.

محمدرضا دهقان نیری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هم اظهار داشت: از مدیران مدارس و مسئولان انتظار می‌رود که در قالب بسته‌های تشویقی، دانش آموزان و خانواده‌ها را به بازدید از نمایشگاه کتاب سوق دهند و بین آن‌ها و کتاب انس و الفت ایجاد کنند.

گفتنی است نمایشگاه بزرگ کتاب دهستان بهادران با هزار عنوان کتاب در ۷ هزار جلد با موضوعات دفاع مقدس و مدافعین حرم، ادبیات، تاریخ، کودک و نوجوان، مذهبی، روانشناسی و تربیتی تا ۱۹ آذرماه، میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار