سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در منزل قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان حضور یافت.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۴۹
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران با حضور در منزل قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان ضمن تبریک به این جوان قائم‌شهری، اظهار کرد: خوشحالم امروز به دیدار جوان پهلوانی آمدم که افتخارش بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران است .

وی افزود: با توجه به فشارها و حربه‌های دشمن در جنگ ترکیبی باید قدر جوانانی چون علیرضا یوسفی را بدانیم چراکه امروز بالابردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همان ادامه دادن راه پاک شهداست.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه از پدر بزرگوار این قهرمان تشکر می‌کنم، بیان کرد: از این پس کار شما در ادامه مسیر سخت‌تر از گذشته است و باید بیشتر دقت کرد تا جوان هیئتی و باروحیه بسیجی در مسیر انقلاب اسلامی همچنان بدنبال کسب قهرمامی و بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد .

قهرمان دو دوره وزنه‌برداری جوانان جهان، تصریح کرد: این دوره با رکورد کمتر هم میتوانستم مدال طلا را برگردنم بیاندازم اما ناداوری و سختگیری که قبل از شروع مسابقه بخاطر کسب نکردن مدال اتفاق افتاد باعث شد من ۴۰ کیلوگرم بیشتر از رقیب دومم بزنم و نه تنها خودم بلکه ایران را به لحاظ تیمی به مقام نخست برسانم تا آمریکا را شکست دهیم .

ارسال نظرات