۳۹۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسط دوره دوم یزد با ۹ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۶۸
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید حسینیان از ناحیه مقاومت بسیج شهید الله دادی یزد، ۳۹۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسط دوره دوم یزد با ۹ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

در مراسم بدرقه زائران که در محل امامزاده سید جعفر (ع) اجرا گردید رئیس ناحیه دو آموزش و پرورش یزد در جمع زائران و خانواده دانش آموزان، حضور در این سفر معنوی و معرفتی و زیارت قبور و یادمان‌های شهدا را فرصتی مغتنم و کم نظیر دانست.
دهقان زاده به دانش آموزان توصیه کرد از این فرصت با ارزش در راستای تقویت بصیرت و ارزش‌های اخلاقی خود حداکثر استفاده را داشته باشند.
حجت الاسلام دهستانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهید الله دادی ضمن بیان خاطراتی از شهدای دفاع مقدس به دانش آموزان توصیه کرد ضمن شکرگذاری توفیق این سفر معنوی از زندگی و سیره شهدا درس زندگی بیاموزند.

گفتنی است آشنایی دانش آموزان با دوران دفاع مقدس، رشادت‌های رزمندگان اسلام، الگوگیری آن‌ها از سیره عملی و اخلاقی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید از جمله اهداف کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی است.

عبداللهیان معاون مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان، سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید الله دادی و جمعی از مسئولین نیز در این آیین حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار