خبرهای داغ:
آیین افتتاح مرکز کارآفرینی شهیده فاطمه اسدی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) و مسئول بسیج جامعه زنان استان خوزستان و جمعی از کارآفرینان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۳۷
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در حاشیه افتتاح این مرکز ضمن تقدیر از کارآفرینان حوزه دو مقاومت بسیج ناحیه امام حسین(ع) اهواز در خصوص راه اندازی این مرکز گفت: با توجه به ابلاغ سازمان بسیج کشور مبنی بر راه اندازی مراکز کارآفرینی در حوزه های بسیج خواهران، این مرکز، خود را ملزم دانست که توانمندی های خود را در زمینه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی نشان دهد.

سرهنگ عادل ساری با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) بزرگترین مدافع حریم ولایت بودند و بانوان هم باید راه ایشان را ادامه دهند، بر اهمیت فعالیت مراکز کارآفرینی به منظور کاهش مشکلات خانواده های آسیب دیده تاکید کرد و افزود: جنگ ترکیبی نشات گرفته از مشکلات اقتصادی و فرهنگی است و دشمن تلاش می کند با ایجاد مشکلات اقتصادی و فرهنگی، مردم را ناامید کند.

وی ادامه داد: بانوان کارآفرین، خط مقدم جبهه فرهنگی و اقتصادی هستند. زنانی که با کمترین امکانات موجود، کارهای بزرگی را رقم می زنند و این نشان از همت بالای آنها دارد.

گفتنی است: حوزه دو مقاومت بسیج ناحیه امام حسین(ع) اهواز موفق به شناسایی 20 بانوی کارآفرین با اولویت زنان سرپرست خانوار شده است که از این تعداد 6 نفر توانسته اند کارگاه تولیدی خود را راه اندازی کنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها