سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت به صورت سرزده از مجتمع اقتصادی کوبودنا (کارخانه آرد آبشار گستر (باقری) و شرکت سپهر پردیس اروند) و طرح در دست اجرای تولید کارتن و تیشو دستمال کاغذی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۹۴
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، امیر تیمور موسویان در این بازدیدها با اشاره به تداوم بازدیدهای سرزده گفت: هدف از این بازدیدها حمایت از تولید کنندگان، صنعتگران، تجار و بازاریان است که علاوه بر ایجاد انگیزه، از نزدیک مشکلات را لمس کنیم و در جهت رفع موانع، تمام تلاش خود را بکار بگیریم.
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به فعالیت تولیدی کارخانجات آرد و نان صنعتی افزود: تولیدات این مجتمع اقتصادی (آرد، انواع نان‌های حجیم و نیمه حجیم، رژیمی و نان های برپایه مطالعات دانش بنیان از بلوط)، نقش موثری در تامین سلامت مردم و رعایت الزامات پدافند غیرعامل دارد.
موسویان در بازدید از طرح تولید کارتن و تیشو دستمال کاغذی ضمن بیان پتانسیل بالای این طرح و ضرورت اجرای آن در استان گفت: حمایت از طرح های نیمه تمام از اولویت های وزارت صمت است و امیدواریم فاز اول این کارخانه در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد تا بخشی از نیاز استان و کشور تامین گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار