فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه دشمنان با جنگ شناختی، ادراکی و روایت‌ها متوسل شده‌اند ادامه داد: راه شکست اهداف فرهنگی دشمنان بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و مقاومت است.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۶۹
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، همایش انس و مودت فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت برادران و خواهران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد با حضور "سردار زارع کمالی" فرمانده سپاه الغدیر استان، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد برگزار شد.
سردار زارع کمالی در این همایش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهاباد و تسلیت ایام فاطمیه درسخنانی به بیان فلسفه تشکیل بسیج پرداخت و گفت: تأسیس این شجره طبیه توسط امام راحل (ره) منجر به تبدیل به یک روز جهانی شد و احیا کننده سیره و سنت پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) گردید.
فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه همانطوریکه بار‌ها به خصوص در حوادث اخیر مقام معظم رهبری فرمودند کار و هدف اصلی دشمنان در برهه کنونی جنگ تمام عیار و همه جانبه ترکیبی است اظهارداشت: دشمنان در جنگ ترکیبی با تمام توان و بهره‌گیری از همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پا در میدان شکست دادن انقلاب اسلامی گذاشته که باید مردم و مسئولان هوشیار باشند.
وی با بیان اینکه ایستادگی در میدان حق علیه باطل قطعا موفقیت آفرین است، گفت: اگر ما متحد و با هم و تحت فرمان، ولی امر مسلمین باشیم و این شاخصه‌ها که درس‌هایی از دفاع مقدس برای ما بازمانده را رعایت کنیم قطعا پیروزی با ما است.
زارع کمالی ادامه داد: در دهه ۹۰ مقام معظم رهبری فرمودند که ما در دامنه هستیم و تا قله فاصله داریم، اما در سال ۱۴۰۲ ایشان فرمودند که ما به قله نزدیک شدیم.
وی گفت: باید ببینیم چه اتفاقاتی در سال‌های اخیر رخ داده که ما الان به این جا رسیدیم و مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که الان وقت خستگی و ناامیدی نیست و امروز روز تلاش و امید است.
سردار زارع کمالی با بیان اینکه بسیجیان قهرمان با ایمان و اخلاص تا پای جان به مردم و کشور خدمت می‌کنند و آن را یک افتخار بزرگ و رسالت ملی و انقلابی می‌داند خاطرنشان کرد: بسیج آمد که تهدیدات را به فرصت تبدیل کند و این را در این چهل سال گذشته ثابت کرد و انتظار می‌رود که مردم و مسئولان این نیروی انقلابی را بیشتر همراهی کنند.
فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه دشمنان با جنگ شناختی، ادراکی و روایت‌ها متوسل شده‌اند ادامه داد: راه شکست اهداف فرهنگی دشمنان بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و مقاومت است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار